۱۱۷۵۸۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زاهدی: سپاهان حرفی برای گفتن نداشت

مدافع گل‌گهر معتقد است تیمش نمایش بهتری نسبت به سپاهان داشت و با شایستگی به سه امتیاز رسید.

ورزش سه: مدافع گل‌گهر معتقد است تیمش نمایش بهتری نسبت به سپاهان داشت و با شایستگی به سه امتیاز رسید.

مسیح زاهدی که همراه با گل‌گهر سیرجان روزهای خوبی پشت سر می‌گذارد و یکی از نفرات موثر تیمش در پیروزی اخیرشان مقابل سپاهان بود، درباره این دیدار اظهار کرد: شرایط مسابقه طوری بود که باید بدون استرس و با هوش بالا کار می‌کردیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و توانستیم با بازی کم‌اشتباه سه امتیاز خیلی مهم را بگیریم.

او ادامه داد: انگار کادر فنی تیم ما سپاهان را مثل کف دستش می‌شناخت چون نکات فنی و مواردی که گفته بودند، در این بازی اتفاق افتاد و ما با شناخت کامل از آنها وارد زمین شدیم و کارمان را به خوبی انجام دادیم. دو گل روی دو اتفاق خوردیم، وگرنه انسجام دفاعی خیلی خوبی داشتیم و از نظر هجومی نیز عالی کار کردیم.

مدافع با تجربه گل‌گهر یادآور شد: سپاهان تیم واقعا بزرگ و پُرمهره‌ای است و تعویضی‌های خیلی خوبی هم داشت، اما ضمن احترامی که برای رقبای خودمان قائل هستیم، اما آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و روی دو اتفاق به گل رسیدند، وگرنه ما علاوه بر زدن چهار گل تیم برتر بازی هم بودیم و نشان دادیم با شایستگی در صدر جدول هستیم.

زاهدی که نمایش تاثیرگذاری در دیدارهای این فصل گل‌گهر به نمایش گذاشته و در شکست‌ناپذیری تیمش نقش داشته، با اشاره به روند امتیازگیری سیرجانی‌ها عنوان کرد: هدف ما برنده شدن در همه بازی‌ها است و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم. نام تیم‌ها برای ما اهمیتی ندارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در لیگ برتر داشته باشیم.

او در مورد تقابل این هفته با شهرخودرو گفت: پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ... برای ما هیچ تفاوتی با شهرخودرو که قعرنشین است، ندارد. اتفاقا من می‌گویم نتیجه گرفتن در این بازی‌ها سخت‌تر هم هست چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و از طرف دیگر می‌آیند تا خودشان را نشان بدهند. به همین دلیل می‌گویم بازی راحتی نداریم و باید با تمام توان به مشهد برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج