۱۱۷۵۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جام‌ جهانی ۲۰۱۴ رکورد اسکار را شکست

استقبال از جام جهانی در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی اینترنتی از جمع توجه جامعه جهانی به اسکار و المپیک هم بیشتر بوده است.

خبرگزاری مهر: استقبال از جام جهانی در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی اینترنتی از جمع توجه جامعه جهانی به اسکار و المپیک هم بیشتر بوده است.

بنابر داده‌های ارایه شده تا روز جمعه نتیجه‌های حاصل این بوده که این تورنمنت فوتبال از هر اتفاق بزرگ دیگری توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. تنها در هفته اول شروع جام جهانی، صحبت‌ها و فعل و انفعالات کاربران فیسبوکی درباره جام جهانی بیشتر از صحبت ها درباره مراسم های اسکار، سوپر بول و المپیک زمستانی روی هم بوده است.

بین روزهای دوازدهم تا هجدهم ماه ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خرداد) ۱۴۱ میلیون نفر ۴۵۹ میلیون فعل و انفعال (از جمله فرستادن پست های مختلف، کامنت دادن و لایک زدن) راجع به تورنمنت جام جهانی فوتبال داشته اند.

این در حالی است که هجدهمین مراسم سوپر بول ۱۸۵ میلیون فعل و انفعال از سوی ۵۰ میلیون نفر داشت. مراسم المپیک زمستانی ۱۲۰ میلیون فعل و انفعال از سوی ۴۵ میلیون نفر داشت و مراسم اسکار هم ۲۵.۴ میلیون فعل و انفعال از سوی ۱۱.۳ میلیون نفر داشت.

از نظر جغرافیایی هم بیشترین صحبت ها درباره جام جهانی فوتبال در فیسبوک، در خود کشور میزبان مراسم یعنی برزیل انجام می شوند و بعد از آن نیز کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، اندونزی و مکزیک قرار دارند.

در حالی مردم برزیل بیشترین توجه را به این مساله نشان می‌دهند که عده ای هنوز در مخالفت با سیاست های دولتی در هزینه برای جام جهانی، دست به راهپیمایی می زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج