۱۱۷۶۳۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیری: یک دقیقه بازی برای پرسپولیس هم افتخار است

مدافع راست پرسپولیس به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم رسید.

خبرورزشی: مهدی شیری روزهای متفاوتی را در پرسپولیس سپری می کند. مهدی که بعد از هند معروف در فینال آسیا به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، حالا نه تنها در همه بازی ها یار ثابت این تیم است بلکه نمایش های بسیار خوبی از خودش ارائه می کند و در چند دیدار اخیر پرسپولیس، جزو بهترین بازیکنان زمین بوده است. مهدی شیری در دربی هم روز خوبی داشت و اجازه نفوذ به بازیکنان سمت چپ استقلال نداد. اما مهم ترین نکته برای او این بود که در بازی مقابل استقلال به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن پرسپولیس رسید. با شیری در خصوص این بازی و البته رسیدن به رکورد ۱۰۰ بازی برای پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

تبریک بابت رسیدن به ۱۰۰ بازی با پیراهن پرسپولیس. چه حسی داری؟

ممنون از شما. یک دقیقه بازی برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس هم افتخار بزرگی است. خیلی خوشحالم که به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیم محبوبم رسیدم. واقعا خدارا شکر می کنم بابت این اتفاق بزرگ. امیدوارم نیروی مفیدی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس باشم و بتوانم با عملکردم باعث خوشحالی هواداران شوم.

دربی چطور بود؟

به نظرم بازی بدی نبود. هرچند شاید خیلی بازی قشنگی از آب درنیامد و موقعیت گل در این بازی کم بود. این مسائل در دربی طبیعی است چون هیچ تیمی نمی خواهد در این بازی بسیار مهم بازنده باشد. همین موضوع در کار دو تیم تاثیر می گذارد و بازی محتاط پیش می رود. در مجموع فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم استقلال را ببریم. هم مالکیت بازی در اختیار ما بود و هم موقعیت های بهتری داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم و با کسب ۳ امتیاز خودمان را به صدر جدول برسانیم.

در دربی چند بار با کوین یامگا درگیر شدی. موضوع چه بود؟

درگیری ها کاملا فوتبالی بود و اتفاق خاصی رخ نداد. به هرحال وقتی این بازیکن به سمت چپ آمد، من وظیفه داشتم او را مهار کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم. در مجموع درگیری خاصی نبود و فقط برخوردهای فوتبالی و نرمال بین ما شکل گرفت.

داوری چطور بود؟

قضاوت بنیادی فر بد نبود. هرچند می توانست خیلی از خطاها را برای ما بگیرد. یکسری اشتباهات هم وجود داشت که دیگر گذشته و زمان به عقب برنمی گردد. مثلا ما چند بار درحال حمله کردن بودیم و یا می توانستیم ضدحمله بزنیم، که ناگهان داور سوت می زد و به نفع استقلال خطا می گرفت. به هرحال هرچه بود، تمام شد و یک امتیاز به دو تیم رسید.

ولی استقلالی‌ها خیلی شاکی بودند و مدعی شدند یک پنالتی به نفع آنها گرفته نشد.

این که بقیه تیم‌ها چه می گویند، اهمیتی ندارد. آنها می توانند هر بهانه ای برای نبردن بیاورند و این موضوع اصلا به ما مربوط نمی شود. یعنی برای ما مهم نیست. من فکر نمی کنم در آن صحنه پنالتی رخ داده باشد. اتفاقا دیدم چند کارشناس که در ابتدا گفتند این صحنه پنالتی بود، نظرشان را عوض کردند و گفتند خطایی رخ نداده است. واقعیت این است که ما فرصتی برای غر زدن نداریم چون اهداف بزرگی داریم. ما اگر می خواستیم به صحبت های حاشیه ای دیگران گوش دهیم و ذهنمان را معطوف به آنها کنیم که در ۵ سال اخیر قهرمان نمی شدیم. ما فقط روی کار خودمان تمرکز می کنیم و برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هوادارانمان انرژی می گذاریم.

بعضی‌ها معتقدند اگر هواداران در ورزشگاه بودند بازی قشنگ‌تر می شد. نظر تو چیست؟

من هم با این موضوع موافقم. حضور تماشاگران به همه انگیزه و انرژی می دهد و باعث گرم تر شدن بازی می شد. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که دوباره مثل بازی با صنعت نفت بتوانیم هواداران را کنار خودمان داشته باشیم. حضور آنها باعث دلگرمی ما خواهد بود ولی وقتی آنها نیستند، انگار یک چیزی کم داریم.

پرسپولیس بعد از ۳ هفته ناکامی در کسب پیروزی در ۳ بازی گذشته نتایج خوبی گرفته است. ادامه فصل را چطور می بینی؟

خب به نظرم طبیعی بود که در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگیریم چون بازیکنان جدید به ما اضافه شده بودند و نیازمند زمان بودیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم که الان شرایط بهتر شده است و قطعا بهتر از این هم خواهد شد و به جایگاه همیشگی خودمان دست پیدا می‌کنیم. خداراشکر در ۳ بازی اخیر ۷ امتیاز گرفتیم و گلی هم نخوردیم که این موضوع مهمی است. شک نکنید پرسپولیس بهتر هم خواهد شد و دوباره به صدر جدول می رسیم.

پرسپولیس می تواند ششمین قهرمانی متوالی را بدست بیاورد؟

تیمی به بزرگی پرسپولیس با میلیونها هوادار عاشق فقط به قهرمانی فکر می کند. خداراشکر هم بازیکنان خوبی داریم و هم کادر فنی ما بسیار خوب هستند. به همین خاطر هدفمان فقط قهرمانی است و تلاش می کنیم برای ششمین فصل متوالی جام را بالای سر ببریم.

بازی این هفته مقابل هوادار را چطور می بینی؟

ما نباید به این فکر کنیم که هوادار در کجای جدول قرار دارد و یا اینکه تازه لیگ برتری شده است. ما باید با تمرکز بالا و با قدرت وارد بازی شویم تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.حریف را دست کم نمی گیریم چون همه تیم ها جلوی پرسپولیس با کوهی از انگیزه به میدان می آیند. شک نکنید برای برد به میدان می رویم و همه تلاشمان را می کنیم تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج