۱۱۷۶۶۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حکم اریک باگناما تا دوشنبه صادر می‌شود

طی هفته‌های گذشته موضوع به کارگیری بازیکن غیرمجاز گابنی توسط باشگاه متمول گل‌گهر تبدیل به دردسر تازه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شده است؛ دردسری که شاید تبعات آن برای سئول نشینان بسیار سنگین‌تر و تلخ‌تر از آنچه باشد که انتظارش را می‌کشند...

طرفداری: طی هفته‌های گذشته موضوع به کارگیری بازیکن غیرمجاز گابنی توسط باشگاه متمول گل‌گهر‌ تبدیل به دردسر تازه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شده است؛ دردسری که شاید تبعات آن برای سئول نشینان بسیار سنگین‌تر و تلخ‌تر از آنچه باشد که انتظارش را می کشند...

پس از اخطار واضحی که برنامه فوتبال برتر در‌ خصوص جذب بازیکن گابنی از سوی سیرجانی‌ها داده بود، بسیار بعید بود مسئولان فوتبال ایران بی اهمیت از کنار موضوع عبور کنند. اما کلاف سردرگمی که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و صدرنشین لیگ را با چالشی جدی روبرو کرده وارد فاز جدیدی شده است. مسأله‌ای که به تازگی از آن پرده برداشته شده، فارغ از مندرجات نامه‌های ارسالی به فدراسیون، ایمیل های جعلی و ساختگی‌ است که فدراسیون طی هفته‌های اخیر با آن در‌ ارتباط بوده است!

در واقع فدراسیون فوتبال بدون چک کردن آدرس ایمیل ها نسبت به تأیید و ارسال آنها به سازمان لیگ برای صدور کارت بازی اقدام کرده است.

همچنین از راهروهای سازمان لیگ خبر می رسد فریبرز محمودزاده صراحتأ اعلام کرده سازمان لیگ بر اساس تأییدیه فدراسیون نسبت به صدور کارت بازی اریک باگناما اقدام کرده است.

دوشنبه گذشته که حسین شریفی سخنگوی‌ فدراسیون فوتبال برای توضیح در‌ خصوص روند پیگیری پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر روی خط برنامه فوتبال برتر آمد، با قاطعیت اعلام کرد فدراسیون فوتبال صرفأ با ایمیل ‌رسمی فدراسیون گابن که روی سایت فیفا موجود است در ارتباط بوده و فدراسیون فوتبال گابن به عنوان بالاترین نهاد فوتبالی آن کشور تنها مرجع پاسخگویی به شمار می‌آید و سایر بررسی‌ها از جمله سرچ اینترنتی برای فدراسیون فوتبال رسمیت ندارد. این در حالی است که سخنگوی فدراسیون اعلام نکرد که آیا فدراسیون فوتبال هم فقط نامه‌های‌‌ دریافتی از ایمیل رسمی فدراسیون مبدأ را مدنظر قرار می دهد یا اگر از هر ایمیل جعلی نامه‌ای دریافت شود برای فدراسیون رسمیت دارد!

گویا ماجرا از این قرار است که کلیه نامه‌های دریافتی فدراسیون فوتبال از ایمیل‌های جعلی و ساختگی ارسال شده که فقط شبیه به ایمیل واقعی فدراسیون گابن بوده‌اند.

حالا فدراسیون باید پاسخگو‌ باشد چگونه نامه‌های دریافتی از ایمیل های جعلی را تأیید کرده و به سازمان لیگ ارسال کرده است. با توجه به اینکه نامه‌های دریافتی دارای تناقض‌های آشکار و سربرگ‌های متفاوت بوده و از ایمیل‌های جعلی ارسال شده است بسیار دور از ذهن است که قبول کنیم صرفأ یک اشتباه سهوی رخ‌ داده است.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با متخلفان این قضیه که می تواند منجر به بهم ریختن جدول لیگ برتر فوتبال شود و اعتبار فوتبال ایران را خدشه دار کند چگونه برخورد می کنند.

شنیدیم قرار است حداکثر تا روز دوشنبه حکم قطعی صادر شود. گویا جواب استعلام ها از گابن رسیده است و معلوم نیست جواب نهایی چیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج