۱۱۷۹۵۲۳
۵۲۴۲
۵۲۴۲
پ

رپورتاژ آگهی

مد طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲

هر سال تمامی ترند‌های مد و فشن به روز‌رسانی می‌شوند و بر اساس آن مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های جدیدی برای انواع لباس، کیف و کفش و طلا و جواهرات مد می‌شود.

هر سال تمامی ترند‌های مد و فشن به روز‌رسانی می‌شوند و بر اساس آن مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های جدیدی برای انواع لباس، کیف و کفش و طلا و جواهرات مد می‌شود.

مد طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲

برخی از این مد‌ها بر اساس اتفاق‌های اجتماعی و مسائل روز دنیا انتخاب می‌شوند و برخی دیگر نیز صرفاً جنبه‌ی زیبایی و تنوع‌بخشی دارند. به طور مثال، رنگ سالی که شرکت پنتون هر سال اعلام می‌کند همیشه بر اساس رویداد‌های اجتماعی انتخاب می‌شود. به این صورت که اگر دنیا پر از آشوب باشد، پنتون رنگی مثل آبی کلاسیک را انتخاب می‌کند که آرامش را به وجوه مختلف زندگی انسان‌ها تزریق کند.

یا اگر مثل سال ۲۰۲۱، کووید-۱۹ باعث شود که مردم روحیه خود را از دست بدهند، وضعیت اقتصادی جهان رو به وخامت بگذارد و کسب‌وکار‌های زیادی در سراسر جهان متضرر خسارت‌های مالی فراوانی شوند، پنتون دو رنگ زرد و طوسی را انتخاب می‌کند تا به این ترتیب، امید، نشاط و همبستگی را به مردم جهان تزریق کند.

حالا امسال این کمپانی رنگ «very peri» را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب کرده است. یک رنگ آبی بنفش است که مفهوم پویایی، ابتکار و خلاقیت را تشویق و ترویج می‌کند و در آن وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب شده‌اند. این رنگ را در طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲ نیز شاهد خواهیم بود و جواهرات زیادی را با رنگ‌ها بنفش، قرمز و آبی خواهیم دید.
در ادامه طلا‌های ترند سال ۲۰۲۲ که باید منتظر آن‌ها باشیم را معرفی کرده‌ایم.

مد طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲

تا این اواخر اکثر مد‌های طلا و جواهر بر سادگی و مینیمال بودن استوار بودند، اما یکی دو سالی هست که زیورآلات بزرگ، درشت و یا طرح‌های غیر نرمال بیشتر از مدل‌های ساده و معمولی محبوبیت یافته‌اند. امسال نیز از روی کت‌واک‌های برند‌های مطرح دنیا در نیویورک، لندن، میلان و پاریس به خوبی می‌توان دید که دیگر از شعار «کمتر بیشتر است» (less is more) خبری نیست و این ایدئولوژی جای خود را به «بیشتر بیشتر است» (more is more) داده است.

مد سال ۲۰۲۲ شامل جواهرات درخشان و درشت با تعداد زیادی از جواهرات رنگی و سنگ‌های زینتی است. گوشواره‌های بسیار بزرگ، گردنبند‌های درشت و استفاده‌ی اغراق‌آمیز از رنگ‌ها و سنگ‌ها از جمله مواردی است در که در طلا‌های سال ۲۰۲۲ شاهد آن‌ها خواهیم بود.

البته برای دوستداران سادگی و طرح‌های مینیمالیستی هم خبر خوبی داریم و آن این است که در میان تمام این مدل‌های بزرگ و درشت، طرح‌های ظریف هم همچنان جزو ترند طلای سال ۲۰۲۲ هستند. یعنی این افراد می‌توانند مثلاً از چوکر که امسال هم همچنان مد است استفاده کنید. یا مثلاً از طلا‌هایی کوچک که رنگ‌های شاد دارند برای روی مد بودن بهره بگیرند.

بر این اساس ما در زیر ۵ ویژگی اصلی طلا‌های ترند سال ۲۰۲۲ را برایتان نوشته‌ایم تا با آگاهی از آن‌ها اقدام به خرید طلا کنید.

مد طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲

طلا و جواهرات با رنگ‌های شاد

رنگ سال ۲۰۲۲ نوعی بنفش روشن است که از ترکیب رنگ‌های آبی و قرمز تشکیل شده و بیشتر به آبی متمایل است تا قرمز. امسال از این رنگ‌ها در انواع طلا و جواهرات زیاد خواهیم دید. به طوری که جواهرات با سنگ‌هایی به رنگ بفش، آبی و قرمز در سال ۲۰۲۲ بیشتر از گذشته در ویترین‌ها خودنمایی خواهند کرد.

البته علاوه بر این‌ها، دیگر رنگ‌های شاد نیز در طلا‌های ترند امسال زیاد استفاده می‌شود تا با استفاده از آن‌ها بتوان شادی و روحیه‌ی بهتر را به خود و اطرافیان منتقل کرد. چون همه‌ی مردم دنیا بعد از کووید به زندگی نرمال و شاد احتیاج مبرم دارند و با استفاده از جواهرات رنگی می‌توان تا حدی این هدف را به واقعیت تبدیل کرد.

طلا و جواهرات با طرح و سایز‌های درشت

علاوه بر طلا‌های رنگی امسال شاهد انواع گوشواره، دستبند و گردنبند‌های بسیار درشت با طرح‌های اغراق‌آمیز نیز هستیم. حتی برخی از طلا‌ها ممکن است با طرح‌های فرا واقعی و سورئال، طراحی و عرضه شوند و به هیچ یک از طلا جواهرات موجود در بازار شباهتی نداشته باشند. بدن شک زیورآلاتی که بیش از حد عجیب و درشت هستند برای استفاده‌ی روزمره و استفاده توسط مردم عادی چندان مناسب نیست و اغلب افراد خاص و سلبریتی‌ها سراغ آن‌ها خواهند رفت.

البته برخی از افراد معمولی که به شدت پیگیر مد و فشن هستند نیز می‌توانند از این طرح‌ها در مناسبت‌ها و مراسم خاص استفاده کنند.

طلا‌های ترند سال ۲۰۲۲ با زرق و برق زیاد

باز هم می‌خواهیم در مورد اغراق صحبت کنیم؛ در طلا‌های سال ۲۰۲۲ از طرح‌های بسیار پر زرق و برق و درخشان استفاده خواهد شد تا جلوه و نمای زیادی داشته باشند. برای براق و درخشان بودن هم بدون شک به انواع سنگ‌های قیمتی مثل الماس و یاقوت و زمرد نیاز است.

اما در کنار جواهرات و سنگ‌های درخشان، طلا‌های آینه‌ای هم می‌توانند آن برق و درخشش مورد نظر را از خود نشان دهند؛ بنابراین در سال جدید میلادی، علاوه بر استفاده‌ی اغراق آمیز از انواع سنگ‌ها قیمتی و نیمه قیمتی، شاهد حضور انواع طلا‌های آینه‌کاری شده یا مدل‌های آینه‌ای هم خواهیم بود.

مدل آینه‌ای مدلی که سطح طلا به قدری صیقل داده شده که مثل آینه می‌تواند انواع نور‌ها را از خود بازتاب دهد و درخشش خاص و خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

چوکر یکی از مدل‌های طلای ۲۰۲۲

چند سالی هست که شاهد حضور مدل‌های مختلف گردنبند‌های چوکر در بازار هستیم، امسال نیز این مدل گردنبند همچنان مد است. البته در مدل‌های سال ۲۰۲۲ از سنگ‌های قیمتی و جواهرات زیادی استفاده شده تا زرق و برقی که در طلا‌های امسال شاهد آن هستیم حفظ شود.

بسیاری از برندها، امسال طرح‌های بسیار خلاقانه و خاص از گردنبند‌های چوکر را روانه بازار خواهند کرد که از جمله می‌توان به چوکر‌های چرمی برند بربری با نگین برلیان اشاره کرد.

کلام آخر

در این مطلب توضیح دادیم که مد طلا و جواهرات سال ۲۰۲۲ شامل طرح‌های اغراق‌آمیز، سایز‌ها بسیار درشت، رنگ‌های شاد و طلا و جواهرات بسیار درخشان است. یعنی به طور کلی طلا‌های ترند سال ۲۰۲۲ برای افرادی مناسب‌تر است که همیشه به دنبال طرح و سایز‌های خاص و متفاوت هستند و مدل‌های ساده و تک‌رنگ آن‌ها را راضی نمی‌کند.

برگرفته از وبسایت پرسته ( https://parasteh.com )

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج