۱۱۸۱۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«ابله» پس از «شاهگوش» می‌آید

کمال تبریزی، که «طبقه حساس»اش یکی از میلیاردی‌های اکران بهار سینماها بود، حالا با یک سریال طنز خیال دارد عرصه تازه‌ای را آزمایش کند؛ عرصه شبکه نمایش خانگی.

خبرآنلاین: تبریزی، اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌اش را با نام «ابله» اواخر مرداد مقابل دوربین می‌برد تا پس از اتمام پخش سریال «شاهگوش»، «ابله» در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

او که «سرزمین کهن‌»اش سال گذشته جنجال‌برانگیز شد، هنوز منتظر است تا تکلیف پخش این سریال از سوی صدا و سیما مشخص شود، هرچند که مسئولان صدا و سیما در آخرین اظهارنظر اعلام کردند پخش این سریال منوط به انجام پاره‌ای از اصلاحات است. اصلاحاتی که تبریزی باید بر روی سریالش انجام دهد. تبریزی تا به حال سریال‌هایی چون «دوران سرکشی» و «شهریار» را برای تلویزیون ساخته است.

اما«سرزمین کهن» تنها اثر توقیف شده تبریزی نیست. او در عرصه سینما هم کماکان با توقیف دو فیلم «پاداش» و «خیابان‌های آرام» روبروست.

سازنده «مارمولک» و «لیلی با من است» این روزها مشغول انتخاب بازیگران سریال «ابله» است اما در کنار آن مراحل تولید و ساخت جدیدترین فیلم سینمایی‌اش «دردسرهای شیرین» را پیش می‌برد. فیلمی که در آن بازیگرانی چون شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه و ... بازی می‌کنند.

باید دید، عرصه شبکه نمایش‌ خانگی، برای کمال تبریزی چه سرنوشتی را رقم می‌زند و آیا او می‌تواند موفقیت‌هایش در سینما و تلویزیون را در شبکه نمایش خانگی هم تکرار کند یا نه.

سریال «ابله» در ۲۶ قسمت و توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه می‌شود. نویسندگی این سریال را نیز علیرضا طالب‌زاده بر عهده دارد و بازیگران از اواخر مرداد جلوی دوربین می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج