اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۲۸۵۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

وقتی کیم کارداشیان داستان مرد عنکبوتی را لو داد

کیم کارداشیان اخیراً در اینستاگرامش مطلبی را درباره ی فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» منتشر کرده که به خاطر این که بخشی از داستان را لو داده مورد انتقاد شدید آن دسته از فالوورهایش که هنوز فیلم را ندیده اند واقع شده است.

روزیاتو: کیم کارداشیان اخیراً در اینستاگرامش مطلبی را درباره ی فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» منتشر کرده که به خاطر این که بخشی از داستان را لو داده مورد انتقاد شدید آن دسته از فالوورهایش که هنوز فیلم را ندیده اند واقع شده است.

این فیلم که از ۱۷ دسامبر در سینماهای امریکا اکران شده، اخیراً از مرز ۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی عبور کرده و اولین بلاک باستر دوران همه گیری کروناست که موفق به این کار می شود.

وقتی کیم کارداشیان داستان مرد عنکبوتی را لو داد

داستان فیلم که ادامه ی «دور از خانه» است، سومین فیلم از سه گانه ی اسپایدرمن با بازی تام هالند در نقش اصلی و زندایا در نقش ام جی ـ معشوقه ی پیتر پارکر ـ و جیکوب باتالون در نقش ند، دوست صمیمی پیتر است.

و حالا کیم کارداشیان به خاطر لو دادن بخش های مهمی از داستان فیلم مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است. به گزارش Screen Rant، کارداشیان عکس هایی از اوج پرده ی سوم فیلم را در اینستاگرامش که ۲۷۳ میلیون دنبال کننده دارد منتشر کرده است. بعد از این هیاهو، این چهره ی رسانه ای مشهور، مطلب را از اینستاگرامش پاک کرد.

در دوران شبکه های اجتماعی لو دادن داستان فیلم ها امری متداول شده و این مطلب در خصوص فیلم «راهی به خانه نیست» که چندین راز سر به مهر برای بینندگانش دارد، به طور ویژه موضوعیت پیدا کرده است.

کمی پیش از آغاز اکران فیلم، بازیگران فیلم در ویدیویی از هواداران درخواست کردند که داستان فیلم را برای دیگران لو ندهند اما از قرار معلوم کارداشیان این ویدیو را ندیده بوده!

در شرایط طبیعی تمام کسانی که علاقه داشتند فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» را ببینند، تا الآن دیگر آن را دیده بودند. اما در دوران همه گیری کرونا، و اوج گیری سویه اومیکرون این کار برای همه امکان پذیر نیست. برخی از هوادارن منتظر این هستند تا از انبوه تماشاگران کاسته شود تا با خیالی راحت تر به تماشای فیلم مورد علاقه شان بنشینند. متاسفانه در وضعیت کنونی، دوری از مطالبی که داستان فیلم را لو می دهد به شدت برای این افراد دشوار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج