۱۱۸۳۰۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جایزه ۲۵ هزار یورویی برای فرزند آوری!

ژاپن، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و روسیه از جمله کشورهایی هستند که از چند سال پیش به ارایه مشوقهایی در زمینه افزايش جمعيت روی آورده اند.

روزنامه جام جم: ژاپن، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و روسیه از جمله کشورهایی هستند که از چند سال پیش به ارایه مشوقهایی در زمینه افزايش جمعيت روی آورده اند.

ارایه معافیتهای مالیاتی، پرداخت کمکهای نقدی و غیرنقدی به خانواده هایی که فرزند بیشتر بیاورند، افزایش مرخصی والدین هنگام تولد فرزند، پرداخت کمک هزینه مهد کودک و دوره های آموزشی فرزندان و توجه به دغدغه های خانوارها در زمینه اقتصادی از جمله روشهای شناخته شده ای است که در سالهای اخیر در کشورهای یادشده نتایج خوبی به همراه آورده است.

اسپانیا مثال خوبی در این زمینه است. دولت اسپانیا خانوارهایی که بیشتر از سه فرزند داشته باشند را خانواده پرجمعیت محسوب می کند و برای آنها، تسهیلاتی نظیر بخشودگی های گسترده مالیاتی، پرداخت شهریه مدارس و دانشگاهها، نیم بها شدن کرایه وسایل حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، قطار و هواپیما و خدماتی مشابه را در نظر می گیرد.

این وضعیت موجب شده است اکثریت خانواده هایی که تصمیم می گیرند فرزند داشته باشند، با سرعت شمار فرزندانشان را به سه نفر می رسانند تا بتوانند از این امتیازات بهره مند شوند.

اگرچه بحران اقتصادی اخیر باعث شده است دولت اسپانیا پرداخت پاداش نقدی ۲۵۰۰ یورویی را به ازای تولد هر فرزند متوقف کند، اما کشورهای دیگر همچنان به اینگونه پرداختها ادامه می دهند.

برای مثال، ژاپن تا شش هزار دلار و آلمان تا ۲۵ هزار یورو به هر خانواده پرداخت می کند که شامل دو سال پرداخت بخشی از حقوق والدین بدون نیاز به حضور آنها در محل اشتغال است. در روسیه ، به خانواده هایی که صاحب فرزند می شوند، جوایزی مانند تلویزیون یا یخچال می دهند و اگر شمار فرزندان افزایش یابد، این جایزه می تواند حتی یک خودرو باشد.

دولت استرالیا نیز هنگام تولد فرزند، بسته ای را تقدیم والدین او می کند که شامل یک کارت تبریک، یک فیلم حاوی توصیه های آموزشی و تربیتی، یک بن پنج هزار دلاری و کارت بیمه پزشکی نوزاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این ها میگن مشوق

    • سهیل

      در ایران هم به ازای هر فرزند اضافه دولت قبل وعده یک میلیون تومانی میداد که پدر نوزاد پول زایمان و شیر خشک و... بچه را بدهد و باقیمانده را هم صرف امور خیریه برا آخرت بچه کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج