۱۱۸۳۴۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجم برزیلی باسابقه به تمرین تیم ژنرال رفت

سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر تصمیم گرفت تا در سومین تیم خود با مهاجم برزیلی همکاری کند.

ورزش سه: خط حمله گل‌گهر سیرجان در حالی برای لیگ بیست و یکم بسته شد که مهاجمانی چون رضا شکاری، مرتضی تبریزی و البته یونس شاکری در فهرست امیر قلعه‌نویی بودند و سرمربی گل‌گهر به سراغ جذب اریک بایناما رفت که جذب این مهاجم نیجریه‌ای حسابی برای تیم گل‌گهر گران تمام شد و باعث کسر ۷ امتیاز از این تیم سیرجانی شد.

به جز مشکل پیش آمده و ممنوعیت بازی برای بایناما، یونس شاکری هم در هفته چهارم مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد تا امیر قلعه‌نویی برای چینش خط حمله تیمش دچار چالش جدی شود و به فکر جذب مهاجم در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

بعد از بررسی چند گزینه سرانجام قلعه‌نویی به جذب کی‌روش استنلی سوارز رأی داد تا این مهاجم برزیلی بعد از همکاری با قلعه‌نویی در ذوب‌آهن و سپاهان و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ هجدهم در لباس سپاهان، حالا در تیم گل‌گهر شاگرد سرمربی باتجربه فوتبال ایران شود.

مهاجم برزیلی باسابقه به تمرین تیم ژنرال رفت

کی‌روش از هفته شانزدهم می‌تواند برای گل‌گهر به میدان برود و تیم جدیدش را در مقابل تراکتور تبریز می‌تواند همراهی کند؛ این مهاجم 33 ساله بعد از آن‌که مورد پسند محرم نویدکیا برای فصل جدید لیگ فوتبال ایران قرار نگرفت، به دنبال تیم جدیدی بود که حالا با گذشت نیم‌فصل مجدداً در فوتبال ایران ماندنی شد و در گل‌گهر سیرجان کارش را ادامه می‌دهد.

خرید تازه گل‌گهری‌ها که قراردادی توافقی به مدت 1/5 فصل با تیم سیرجانی داشته، امروز در محل تمرین گل‌گهر در مجموعه الیاف شهریار حاضر شد تا امیر قلعه‌نویی از نزدیک آمادگی جسمانی و فنی کی‌روش را رصد کند و رسماً این مهاجم برزیلی تمرینات خود را در کنار همبازیان جدیدش آغاز نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج