۱۱۸۳۴۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ماجرای لوکاکو و چلسی ختم به خیر شد

توماس توخل، سرمربی چلسی اعلام کرد روملو لوکاکو بعد از عذرخواهی به اردوی این تیم بازگشته است.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی چلسی اعلام کرد روملو لوکاکو بعد از عذرخواهی به اردوی این تیم بازگشته است.

چلسی در هفته های اخیر علاوه بر نتایج نه چندان خوب، حواشی مصاحبه غیرمنتظره روملو لوکاکو و افشای نارضایتی این بازیکن از شرایط فعلی باشگاه را تجربه کرده است. در آستانه تقابل با تاتنهام در نیمه نهایی جام اتحادیه، توماس توخل در نشست خبری حاضر شده و اعلام کرد این ماجرا بعد از جلسه طرفین به اتمام رسیده است.

ماجرای لوکاکو و چلسی ختم به خیر شد

توماس توخل گفت: "روملو لوکاکو عذرخواهی کرد و برای تمرین امروز سه شنبه به اردوی تیم بازگشت. برای من مهمترین مسئله این بود که واقعا متوجه شده و باور کنم که حرف های لوکاکو عمدی نبوده است. در واقع می خواستم بفهمم که لوکاکو از روی عمد پیش از این دیدار مهم برابر لیورپول چنین جنجال بزرگی ایجاد نکرده و البته این برای اولین بار بود که چنین رفتاری از روملو لوکاکو سر می زد.

البته در سال های گذشته صحبت های بدتری را از بازیکنان خود خوانده بودم. البته لوکاکو از شرایط خود راضی نبود، زیرا او راهی چلسی شد تا به تیم کمک کند، اما در ادامه مصدوم و سپس به کرونا مبتلا شد. من هیچ سوء تفاهمی در رابطه ام با لوکاکو نمی بینم. ما زیاد صحبت کرده و نظرات خود را زیاد به اشتراک می گذاریم. روملو لوکاکو همچنان شماره 9 تیم ماست و نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم.

آیا لوکاکو قصد ایجاد دردسر، جدایی از باشگاه یا ایجاد فشار روی مربی را داشت؟ قطعا نه، من تصور نمی کنم لوکاکو عمدی این کار را انجام داده باشد. من حتی به موضوع جدایی لوکاکو فکر نکردم و او با توجه به قرارداد بلندمدت با باشگاه می خواهد با چلسی به دستاوردهای بزرگی برسد. من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم، اما هیچ قصدی پشت این مصاحبه برای تغییر باشگاه وجود نداشت و ما در این مورد کاملا مطمئن هستیم.

روملو نه تنها در رسانه ها، بلکه در رختکن و هنگام گفت و گو با من نیز بسیار صریح صحبت می کند و ما نیز باید قدردان این سبک رفتار باشیم. از یک جهت که مردم، باشگاه‌ و هواداران آزرده شدند اتفاق بدی بود، اما خوشبختانه برای حل مسئله وقت گذاشتیم و حالا می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم. لوکاکو قرارداد بلندمدتی با چلسی دارد و کاملا به آن متعهد است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج