۱۱۸۴۵۹
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

تصمیم دولت درباره ساعت کاری در ماه رمضان

نوبخت در خصوص ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان گفت: قانون کار به ۴۴ ساعت کار در هفته تاکید دارد. به دلیل آن که این دولت مقید به قانون است لذا ما اختیاری نداریم که ساعت کاری را تقلیل دهیم اما کارمندانی که از ادارات خود مرخصی بخواهند دستگاه ها باید نهایت همکاری را داشته باشند.

محمدباقر نوبخت در جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگارما مبنی بر این که گفته شده بود قیمت کالاها و خدمات از اول تیرماه افزایش می یابد و دولت برای جلوگیری یک ماه از افزایش قیمتها تثبیت قیمتها را تمدید کرده است، گفت: هیچ قراری برای افزایش قیمتها نداشتیم و نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به سیاست مهار تورم که در دستور کار دولت است با هیچگونه افزایش قیمتی موافقت نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد امروز در جلسه هیات دولت تاکید شد دستگاه های مرتبط دقت داشته باشند تا برخی ها با سوء استفاده از افزایش قیمت سوخت قیمت کالاها را افزایش ندهند و نظارت دقیقی بر عملکرد دستگاه ها داشته باشند.

سخنگوی دولت با بیان این که دولت با هرگونه افزایش قیمت با توجه به سیاست مهار تورم مخالف است گفت: دستگاه هایی که به نوعی متصدی بازار هستند به آنان تاکید شده است که نظارت کافی بر بازار داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر این که آیا پیشنهاداتی از سوی اروپا برای خرید نفت ایران شده است و برای صادرات نفت ایران چه پیشنهادهایی مطرح بوده است گفت: بحث صادرات نفت همچون گذشته است و ما طبق برنامه گذشته صادرات را ادامه می دهیم و هنوز تغییر جدی در خصوص بازارهای نفت به وجود نیامده است.

نوبخت با بیان این که فروش نفت مطابق با برنامه بوده است گفت: ما حتی بیشتر از آن چه که در بودجه پیش بینی شده بود نفت صادر کرده ایم.

سخنگوی دولت همچنین در مورد حمایت غذایی از اقشار کم درآمد گفت: در جلسه امروز هیات دولت بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان به وزارت تعاون تخفیف داده شد تا هفته آینده بتواند مرحله نخست این حمایت غذایی را نسبت به اقشار کم درآمد اجرا کند.

وی همچنین در خصوص ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان گفت: قانون کار به ۴۴ ساعت کار در هفته تاکید دارد و در گذشته نیز تغییر ساعات کار ادارات مورد ایراد مجلس بود ولی دولت قبلی بدون توجه به انتقادات ساعت کاری را تغییر می داد.

نوبخت افزود: به دلیل آن که این دولت مقید به قانون است لذا ما اختیاری نداریم که ساعت کاری را تقلیل دهیم اما کارمندانی که از ادارات خود مرخصی بخواهند دستگاه ها باید نهایت همکاری را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بابا دولت يازدهم با شما هستم مگه تو روزاي عادي همه ناهار نميخورن حداقل نيم ساعت زودتر تعطيل ميكردين چه گرفتاري شديم از دست شماها

      پاسخ ها

      • جواد

        احمدی نژاد کجایی به داد برس ،واقعا"این دولت این همه به قانون پایبنده ، آخر کار معلوم میشه

    • نیما

      جناب "ناشناس" ... برید و واسه روزای عادی هم طلب استغفار کنید ... محل کار که رستوران نیست ... ملت همه دنبال کار هستن، هر کارمندی هم ناراضی هستش، خالی کنه ... والا به خدا ...

      پاسخ ها

      • متخصص!!!

        نیما جون!! چی ؟؟؟ حتماً اخراج می شه!!!

    • Sami

      این است دولت تدبیر و امید!

      پاسخ ها

      • اجباری!!!!!!!!

        احسنت!!!!!!!!!!!

    • علی

      سلام به دولت قانون مدار
      اخه تو این هوای گرم و روزه بودن افراد آیا کارها در ادارات کارائی خواهد داشت یکم فکر کنید به جز مصرف انرژی هیچ اثر دیگری نخواهد داشت

    • علی

      نه به آن شوری شور نه به این بی نمکی

    • بدون نام

      اصولا اینجوریه که هر دولتی میاد روی کار،یه حرکاتی از خودش بروز میده که همه بگن "صد رحمت به دولت قبلی"

    • بدون نام

      اصولا اینجوریه که هر دولتی میاد روی کار،یه حرکاتی از خودش بروز میده که همه بگن "صد رحمت به دولت قبلی"

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج