۱۱۸۵۸۰۷
۱ نظر
۶۱۱۵
۱ نظر
۶۱۱۵
پ

پرافتخارترین تیم ایران در آسیا کدام تیم‌ها هستند؟

ایران نیز مانند دیگر کشورهای جهان تیم های بسیار موفقی در فوتبال دارد که در مقابل تیم های بسیاری از کشورهای جهان به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کرده اند.

برترین‌ها: ایران نیز مانند دیگر کشورهای جهان تیم های بسیار موفقی در فوتبال دارد که در مقابل تیم های بسیاری از کشورهای جهان به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کرده اند.

پرافتخارترین تیم ایران در آسیا کدام تیم‌ها هستند؟

همچنین کشور ایران توجه زیادی به تیم های فوتبال خود دارد و هزینه های سنگینی را برای تک تک بازیکنان خود می کند. برخی از تیم های فوتبال ایران را می توانیم از پرافتخارترین تیم های این کشور بنامیم؛ زیرا در طول فعالیت ورزشی خود به پیروزی های خوبی دست پیدا کرده اند. همچنین این تیم های ایرانی در آسیا نیز به افتخارات ارزشمندی دست یافته اند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی پر افتخارترین تیم های ایرانی در آسیا بپردازیم.

اگر هوادار متعصب تیم استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و . . . هستید می توانید هنگام مسابقات حساس تیم تان وارد سایت پیش بینی فوتبال شوید و روی برد و باخت تیم تان در لیگ برتر یا جام حذفی شرط بندی کنید.

تیم فوتبال استقلال ایران

تیم استقلال یکی از تیم های بسیار موفق و قوی در فوتبال می باشد. این تیم در طول فعالیت خود به پیروزی های زیادی در مقابل تیم های قدرتمند کشورهای آسیایی دست یافته است. بنابراین تیم پر افتخار استقلال با کسب ۳۶ عنوان قهرمانی را می توانیم به عنوان اولین تیم برتر ایران در رقابت های آسیایی بنامیم. این تیم در سال های ۱۹۷۰، ۱۹۹۱، ۱۹۹۰ به دو عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است که در میان دیگر تیم های ایرانی مقام بسیار بالایی به حساب می آید.

همچنین در طی سال های ۱۹۹۱، ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ به دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یافته است که در این صورت از تیم های برتر ایرانی در مسابقات آسیایی به حساب می آید. این تیم در اکثر بازی ها و مسابقات داخلی و خارجی خود به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کرده است. تیم موفق استقلال نه تنها در مسابقات و لیگ های قهرمانی به رکوردهای با ارزشی دست پیدا کرده؛ بلکه در بسیاری از مسابقات داخلی و خارجی به نایب قهرمانی، مقام سومی و یا حضور و حذف در مراحل نیمه نهایی به رکوردهای خوبی دست پیدا کرده است.

بنابراین هیچ تیم و یا باشگاهی نتوانسته به اندازه تیم موفق و پیروز استقلال قهرمانی یا نایب قهرمانی و همچنین مقام سومی کسب کند. بطور کلی از هر سو که به تیم فوتبال استقلال بنگریم باز هم این تیم پیروز میدان های مبارزه فوتبال ایران می باشد.

عناوین رسمی تیم فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال با بازیکنان ماهر و حرفه ای خود و پیروزی های پی در پی اش توانسته است به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. این تیم به قهرمانی ها و نایب قهرمانی های زیادی دست پیدا کرده که در میان دیگر تیم های ایرانی بی نظیر است. عناوین قهرمانی تیم استقلال در طول بازی های این سال شامل، قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، مقام سومی لیگ قهرمانان آسیا، حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی لیگ ایران، نایب قهرمانی لیگ ایران، مقام سومی لیگ ایران می باشند.

همچنین این تیم در مسابقات داخلی نیز به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است که شامل، قهرمانی مسابقات قهرمانی ایران در سال ۱۳۳۶ که از قدیمی ترین قهرمانی های این تیم می باشد، قهرمانی جام حذفی ایران، نایب قهرمانی جام حذفی ایران، حذف در نیمه نهایی جام حذفی ایران می باشند. تیم استقلال در قهرمانی جام باشگاه های تهران به قهرمانی های زیادی دست پیدا کرده است که شامل، نایب قهرمانی جام باشگاه های تهران، مقام سومی جام باشگاه های تهران، قهرمانی جام حذفی تهران، نایب قهرمانی جام حذفی تهران، حذف در نیمه نهایی جام حذفی تهران می باشند.

این تیم در قهرمانی سوپر جام تهران نیز به جایگاه های بالایی دست پیدا کرده است که شامل، قهرمانی رسمی، نایب قهرمانی رسمی، مقام سومی رسمی، حذف در نیمه نهایی(بدون رده بندی) می باشد.

عناوین غیر رسمی تیم فوتبال استقلال

تیم پیروز استقلال علاوه بر قهرمانی های رسمی که در داخل و خارج از ایران به دست آورده به قهرمانی های غیر رسمی زیادی نیز دست یافته است. این تیم علاوه بر ۳۶ عنوان قهرمانی که در رقابت های رسمی به دست آورده بود از ۱۵ عنوان جام قهرمانی در تورنمنت های غیر رسمی بین المللی و داخلی نیز برخوردار است. این قهرمانی های غیر رسمی نیز کمتر از جام رسمی در باشگاه های شاخص اروپایی، آسیایی و اروپایی ندارد. مانند عناوینی که در جام بین المللی پرچم ترکمنستان، جام میلز هندوستان، جام دوستی تهران، جام اتحاد، جام استقلال قطر به دست آورده است. عناوین قهرمانی غیر رسمی تیم فوتبال استقلال شامل، قهرمانی جام بین المللی میلز هندوستان، قهرمانی جام بین المللی پرزیدنت ترکمنستان (جام پرچم ترکمنستان)، قهرمانی جام بین المللی بوردولوی هندوستان، قهرمانی جام دوستی، قهرمانی جام بین المللی خزر، قهرمانی جام استقلال قطر، قهرمانی جام اتحاد، قهرمانی جام خانواده تاج، قهرمانی جام اتحادیه باشگاه های ایران، قهرمانی جام کیش، قهرمانی جام صلح و دوستی تهران، قهرمانی جام جشنواره بسیج می باشند. این تیم با ۵۱ عنوان قهرمانی رسمی و غیر رسمی به عنوان پر افتخارترین تیم ایران شناخته می شود.

دیگر افتخارات تیم استقلال ایران

بطور کلی تیم پر افتخار استقلال ایران در هر زمینه ای به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است که در نوع خود در میان دیگر تیم های کشور ایران بی نظیر هستند. دیگر عناوین تیم استقلال شامل، پر افتخار تربن تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، سومین تیم پر افتخار تاریخ آسیا، پر افتخار ترین تیم جام حذفی ایران، پر افتخار ترین تیم جام باشگاه های تهران، دومین تیم پر افتخار لیگ های سراسری، دومین تیم پر افتخار جام حذفی تهران، سومین باشگاه برتر قرن بیستم فوتبال آسیا، پر افتخار ترین باشگاه قرن بیستم فوتبال آسیا، با قدمت ترین باشگاه حال حاضر ایران که در لیگ برتر فعالیت دارد که در شهریور ماه سال ۱۳۲۴ تاسیس شده است، رتبه اول جدول کلی ادوار لیگ برتر خلیج فارس، بیشترین کسب سهمیه و حضور در میان باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بیشترین امتیاز و بهترین عملکرد در میان باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، رتبه سوم در جدول کلی ادوار لیگ قهرمانان آسیا در طول تاریخ می باشند.

دیگر تیم های پر افتخار ایران در مسابقات آسیایی

بطور کلی تیم های فوتبال ایرانی در طول فعالیت های خود بسیار موفق عمل کرده است. این تیم ها از استان های مختلف ایران شکل گرفته اند و به پیروزی های خوبی در آسیا دست پیدا کرده اند. بعد از تیم پر افتخار استقلال تیم پرسپولیس با ۳۲ عنوان قهرمانی در رتبه دوم قهرمانی مسابقات آسیایی قرار دارد. دیگر تیم هایی که مقام های قهرمانی را به دست آورده و در رتبه های بعدی قرار می گیرند، تیم های، پاس، سپاهان، دارایی و... می باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وفا

      خوبش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج