۱۱۸۶۱۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خابی، سوژه شادی جنجالی‌ترین بازیکن عربستان

عبدالرزاق حمدالله که در انتقالی جنجالی و غیرمنتظره راهی الاتحاد شد، روز گذشته نخستین گلش را برای این تیم به ثمر رساند.

ورزش سه: انتقال عبدالرزاق حمدالله از النصر به الاتحاد یکی از جنجالی ترین جابجایی های فوتبال عربستان محسوب می شود. این بازیکن پس از اختلافاتی که با مدیران باشگاه قبلی خود داشت، قراردادش توسط النصر فسخ شد و او نیز راهی الاتحاد شد که اکنون با یک بازی کمتر و ۵ امتیاز اختلاف نسبت به الشباب رده دومی، شانس نخست کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود.

حمدالله روز گذشته برای نخستین بار با پیراهن الاتحاد به میدان رفت و تنها ۲۱ دقیقه زمان نیاز داشت تا نخستین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر برساند. ارسال برونو هنریکه از سمت راست به روی دروازه، با ضربه سر تمام کننده حمدالله همراه شد و این بازیکن نخستین گلش را با پیراهن الاتحاد به ثمر رساند.

این بازیکن پس از گلزنی، شادی ویژه ای انجام داد که خیلی ها اعتقاد دارند مخاطب او، مدیران النصر بوده است. این مهاجم مراکشی با هیس نشان دادن، نخستین گلش را با الاتحاد جشن گرفت و سپس حرکت معروف خابی لیم تیک تاکر و اینفلوئنسر معروف ایتالیایی را انجام داد.

خابی، سوژه شادی جنجالی‌ترین بازیکن عربستان

روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود با اشاره به این اتفاقات نوشته است: عبدالرزاق حمدالله در پایان مسابقه حاضر به صحبت در مورد جزئیات دعوای حقوقی خود با باشگاه سابقش النصر نشد و این نشان دهنده تمرکز او روی تیم فعلی اش بوده و اینکه او تنها تمایل دارد تا درخصوص مسابقه برگزار شده به صحبت بپردازد.

این بازیکن مراکشی پس از پایان بازی در مصاحبه ای کوتاه با الریاضیة گفت: خدا را شکر ما در یک بازی مهم مقابل تیم سرسختی پیروز شدیم. من به دلیل غیبت های اخیر، توانایی گلزنی را از دست نداده ام و ارزش آن را می دانم به خصوص اینکه الاتحاد تعداد زیادی از بازیکنان برجسته چه خارجی و چه داخلی در ترکیب خود دارد و هر بازیکنی که با آنها بازی کند سریعاً هماهنگ می شود و من برای کمک بیشتر به الاتحاد آمده ام.

این مهاجم مغربی در مورد جشن ویژه خود پس از زدن اولین گل با پیراهن الاتحاد و اینکه منظور او از نشان دادن هیس به دوربین های عکاسان چیست گفت: منظور من از برگزاری این شادی گل، فرد خاصی نبود و من همیشه این جشن را بعد از گل هایم برگزار می کنم و شما در مسابقات آینده این شادی گل را بیشتر خواهید دید. همچنین از هواداران الاتحاد برای حمایت از من تشکر می کنم و در جده منتظر آنها هستم.

بازیکن سابق النصر حاضر به صحبت در مورد حق الزحمه خود با باشگاه سابقش نشد و اعلام کرد که این موضوع تنها به او مربوط است و به شخص دیگری ربط ندارد. حمدالله در خصوص تلاش برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ عربستان نیز گفت: من برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ اینجا هستم و برای الاتحاد بازی می کنم. آقای گلی یک عنوان شخصی است و تا حد زیادی برایم اهمیتی ندارد و مهمترین هدف من، کسب قهرمانی با الاتحاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج