۱۱۸۶۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هم فوتبال ببینیم، هم گالری‌ گردی کنیم!

در روزهایی که تماشای فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ مهم‌ترین اتفاق لحظاتمان شده است، گالری‌ها و مراکز فرهنگی هنری تهران هم با برپایی نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی، منتظر هنردوستان هستند.

خبرگزاری ایسنا: در روزهایی که تماشای فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ مهم‌ترین اتفاق لحظاتمان شده است، گالری‌ها و مراکز فرهنگی هنری تهران هم با برپایی نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی، منتظر هنردوستان هستند.

یک هنرمند مجموعه‌ای از نقاشی‌های انتزاعی خود را در گالری الهه به نمایش می‌گذارد.

فرناز ذوالفقاری اظهار کرد: در سومین نمایشگاه انفرادی‌ام ۱۵ تابلوی نقاشی به سبک انتزاعی روی دیوار خواهد رفت. این نقاشی‌ها از بین ۱۰۰ تابلو انتخاب شده و آماده کردن آن‌ها یک پروسه چهار ساله بود.

نمایشگاه این هنرمند روز جمعه ششم تیر ماه در گالری الهه به نشانی بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، بن‌بست امینی، شماره ۳ افتتاح شده و تا ۱۶ تیر میزبان علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

گالری مهروا

نخستین نمایشگاه چیدمان و عکس فاطمه زنجانیان با موضوع «زن» در گالری مهروا گشایش یافته است.

این هنرمند درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه چیدمانی از اشیای مرتبط با زندگی زنان امروز و همچنین سه قطعه عکس از یک مجموعه به نمایش گذاشته شده است. این اشیا قاشق‌های چوبی، درهای ظروف آشپزخانه و ... هستند که روی آن‌ها کار کرده‌ام.

این نمایشگاه از ۳۰ خرداد تا ۹ تیر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری مهروا به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی، شماره ۳۸ میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه مجازی

یک هنرمند عکاس، مجموعه‌ای از آثار عکاسی پرتره‌ی خود را در یک نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته‌ است.

علی حدادی اصل در این باره اظهار کرد: به مدت دو ماه نمایشگاهی از آثار پرتره‌ی خود را که از هنرمندان مشهور تهیه شده است به صورت مجازی به نمایش گذاشته‌ام.

او افزود: این نمایشگاه شامل ۲۰ تصویر منتخب از ۶۵ اثر پرتره‌ی من است که آن‌ها را در وب سایت خود به نمایش گذاشته‌ام تا مردم بتوانند آن‌ها را ببینند و از میان آن‌ها آثاری را انتخاب کرده و سفارش دهند. آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته‌ام با کیفیت پایین ارایه شده‌اند ولی آثار سفارش‌شده با کیفیت مطلوب به مردم عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در سایت Alihadadi.ir آثار را تماشا کرده و از نحوه‌ی سفارش آن‌ها باخبر شوند.

گالری هفت ثمر

امان فولادوند نخستین نمایشگاه انفرادی عکس‌های خود با عنوان «زن در کنار پنجره» را در گالری هفت ثمر برگزار می‌کند.

این عکاس اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس با موضوع زن و پنجره را که طی سه سال در فرانسه و ایران عکاسی کرده‌ام، به نمایش گذاشته می‌شود. ابعاد عکس‌ها متفاوت هستند و مفاهیمی چون تنهایی و انتزاع را به مخاطب انتقال می‌دهند.

این نمایشگاه روز ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری، کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ افتتاح شده و تا چهارم تیر میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

گالری نهاوندیان

سه هنرمند آثار خود را در نمایشگاهی به نام «وادی هستگان»، به نمایش گذاشته‌اند.

شهرام شیرازی به ایسنا گفت: من به همراه مینا ناظم زاده و یلدا فخیمی، ۱۸ اثر نقاشی خود را در گالری نهاوندیان به نمایش گذاشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه که از جمعه ۳۰ خرداد آغاز شده تا پنجشنبه پنجم تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری نهاوندیان به آدرس نهران، بلوار میرداماد، بالاتر از ایستگاه مترو، پلاک ۲۱۴ برقرار است.

گالری نی

نمایشگاه نقاشی کودکان افغان خانه کودک صباشهر با عنوان «رنگ، سیاره‌ی من» با هدف حمایت از این کودکان در گالری نی برگزار می‌شود.

آلما فاضلی، مسؤول برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت انجمن یاری کودکان در معرض خطر و با همکاری بنیاد شمس تبریزی و مولانا در هفته‌ی اول تیر ماه در گالری نی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از اول تیر تا هشتم تیر ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸:۳۰ برقرار است (گالری روز شنبه ۷ تیرماه تعطیل است). افتتاحیه نمایشگاه نیز یکشنبه اول تیر ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

نگارخانه ارسباران

نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع رویش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

هنرجویان این دانشگاه در رشته ی علوم انسانی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و دوره عکاسی مقدماتی را به عنوان یک تخصص هنری، با بابک برزویه در دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه گذرانده‌اند.

آثار به نمایش آمده در این نمایشگاه در قطع ۳۰*۴۰ بوده و مجموعه ۴۶ اثر در معرض دید مخاطبان و هنردوستان قرار می‌گیرد. اسامی دانشجویان شرکت کننده عبارتند از: ابراهیم زندی، پرنیان جلالی، ثمین موسوی، شبنم ابوالقاسمی و مهسا سعیدی.

الیکاشاهوردی، غزاله کربلایی، نسرین افرادی، سحرهاشم زاده، بهزاد استادیان، سالار مغزیان، کتایون اسحاق، مائده فدایی، کیاناکولایی، ساغر بهادرانی، ثریا جواهری، نیما بیک زاده، مینا سالمی، محیامتینی، کیمیا علیاری، سنا عزیز زاده، نسیم اویسی و علی محرابی.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ تیر ( به جز جمعه ) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از این نمایشگاه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای ارسباران دیدن کنند.

نگارخانه پاییز

نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع اساطیر آفرینش در ایران کهن در خانه هنرمندان ایران و نگارخانه هوم برگزار می‌شود.

مرتضی افراشی، نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه پژوهشی «یشت» با نگاهی به اساطیر آفرینش در ایران کهن، آثاری را از ۱۰ هنرمند نقاش به نمایش می‌گذارد. این هنرمندان با نگاهی پژوهشی به این اسطوره‌ها آثاری را با تکنیک و سبک کاری خاص خود خلق کرده‌اند.

این نمایشگاه روز ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه پاییز خانه هنرمندان و نگارخانه هوم به نشانی خیابان قائم مقام فراهانی، روبروی بیمارستان تهران کلینیک، کوچه چهارم، شماره ۲، طبقه۱ افتتاح شده و تا ۱۰ تیر ماه ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج