جاباما
۱۱۸۶۶۱۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لپ‌تاپی که دوبار تا می‌شود!

در پتنت جدید سامسونگ شما می‌توانید لپ تاپ خود را دو بار تا کنید. یک بار روی صفحه کلید و بار دیگر روی خودش! مثل یک تکه پنیر خوشمزه که روی ساندویچ قرار گرفته است.

فرارو: اخیرا، ایسوس یک لپ تاپ جدید بنام "Zenbook ۱۷ Fold" شبیه یک تبلت ۱۷ اینچی ارائه کرده است. این لپ تاپ در واقع یک تبلت است، که کل سطح آن توسط یک صفحه نمایش که از وسط تا می‌شود، پوشیده شده است.

لپ‌تاپی که دوبار تا می‌شود!

برخی از اهالی فناوری، این ویژگی را مفید نمی‌دانند، از آن جایی که مردم ترجیح می‌دهند به جای آن از لپ تاپ‌هایی با صفحه کلید فیزیکی استفاده کنند، به نظر برخی نیمه پایینی صفحه نمایش بدون اینکه خیلی کاربردی باشد، فقط سبب افزایش قیمت محصول می‌شود. این لپ تاپ، به عنوان یک تبلت ۱۷ اینچی جدید می‌تواند در زمان فراغت و برای تماشای فیلم استفاده شود و یا برای کار در جاده، به یک لپ‌تاپ جمع‌وجور تبدیل شود.به علاوه، این دستگاه از ویندوز ۱۱ پرو نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر می رسد سامسونگ نیز، ایده مشابهی مانند Zenbook 17 Fold دارد، در پتنت جدید سامسونگ شما می‌توانید لپ تاپ خود را دو بار تا کنید. یک بار روی صفحه کلید و بار دیگر روی خودش! مثل یک تکه پنیر خوشمزه که روی ساندویچ قرار گرفته است.

لپ‌تاپی که دوبار تا می‌شود!

پتنت لپ تاپ تاشو سامسونگ

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ از وسط به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک لولای تاشو روی صفحه کلید این لپ تاپ قرار گرفته است. صفحه نمایش این لپ تاپ نیز از OLED تاشو سامسونگ برای جمع شدن به داخل استفاده می‌کند. در نهایت پس از تا شدن، به یک قطعه مربعی شکل تبدیل می‌شود که به راحتی حمل می‌شود و حمل آن از لپ تاپ‌های معمولی بسیار راحت‌تر است.

لپ‌تاپی که دوبار تا می‌شود!

پتنت جدید سامسونگ ممکن است در حد یک ایده باقی بماند، اما اینکه آیا واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نیست. این لپ تاپ انقدر جمع و جور است که در یک جیب بزرگ جا می‌شود. هزینه‌ی این فناوری ممکن است قیمت لپ‌تاپ را بیش از حد مطلوب افزایش دهد.

لپ‌تاپی که دوبار تا می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج