جاباما
۱۱۸۶۷۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اقبالی: استقلال از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است

کارشناس فوتبال گفت: استقلال می‌تواند در نیم فصل دوم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

خبرگزاری فارس: مسعود اقبالی در مورد قهرمانی استقلال در نیم فصل لیگ برتر و شرایط فنی این تیم اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید پارامترهایی را داشته باشد، از مدیریت گرفته تا نیروی انسانی و تشکیلات منسجم و نبود مشکلات مالی، البته باید تنش‌هایی که تیم در جریان مسابقات به آن دچار می‌شود هم کنترل شود. در این شرایط و با هدف قهرمانی می‌توان تیم را برای رسیدن به قهرمانی هدایت کرد.

وی افزود: استقلال چند بازیکن را از دست داد اما بازیکنان جوان و مستعدی را جذب کرد که این نفرات رفته رفته در تیم شکل گرفتند و به هماهنگی و انسجام رسیدند. در نهایت هم استقلال بدون باخت قهرمان نیم فصل شد. این تیم در کار دفاعی نیز بهترین تیم لیگ بود و خط دفاعی مستحکمی داشت. با توجه به مشکلاتی که در خط حمله وجود داشت ۲ بازیکن خارجی جذب شدند که ابتدا هماهنگی لازم را با تیم نداشتند اما به مرور آنها بهتر شدند به طوری‌که یامگا ۷ گل اکنون برای استقلال زده است.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط مربیگری فرهاد مجیدی گفت: او مورد علاقه بازیکنان است و شرایط خوبی در تیم استقلال حکمفرماست. مجیدی مربی جوانی است و حالا حالاها برای کار کردن فرصت دارد. با توجه به شرایطی که گفتم استقلال می‌تواند در نیم فصل دوم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. هر چند حذف از لیگ قهرمانان آسیا تاثیر روانی بدی بر روی تیم گذاشت اما اکنون این تیم در لیگ برتر شرایط مناسبی دارد. پرسپولیس، سپاهان و حتی آلومینیوم اراک رقبای سر سختی برای استقلال محسوب می‌شوند. با این حال استقلال به دلیل اینکه یک تیم است شرایط مناسب تری دارد. شاید ستاره‌ها بتوانند شما را در یک بازی پیروز کنند اما برای رسیدن به قهرمانی باید یک تیم منسجم و یکدست داشت.

مربی اسبق استقلال در مورد بازی با پیکان در جام حذفی و با توجه به برد ۳ گله استقلال مقابل این تیم در لیگ برتر گفت: اینکه استقلال در لیگ برتر با سه گل حریفش را شکست داده باعث برتری روانی بازیکنان این تیم نسبت به پیکان خواهد بود و باعث اعتماد به نفس بیشتر بازیکنان استقلال می‌شود اما پیکان هم قطعا نسبت به لیگ برتر با انسجام تمرکز بهتری مقابل استقلال در جام حذفی بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج