جاباما
۱۱۸۶۹۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجم دیگری که ژاوی به جذب او علاقه دارد

در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ماه ژانویه، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به دنبال تقویت تیم خود است و یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که ژاوی می‌خواهد که مهره‌های مناسب را در آن داشته باشد، خط حمله تیمش است.

فوتبالی: در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی و ماه ژانویه، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به دنبال تقویت تیم خود است و یکی از مهم ترین بخش هایی که ژاوی می خواهد که مهره های مناسب را در آن داشته باشد، خط حمله تیمش است.

بارسا در این زمستان یک بمب داشت و آن بمب هم فران تورس، مهاجم منچسترسیتی بود که توسط خوان لاپورتا خریداری شد و به بارسلونا منتقل شد و اولین بازی رسمی خود را هم در بارسا انجام داد و مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو به میدان رفت که البته عملکرد او چندان چنگی به دل نزد و انتقاد برانگیز بود. از یک جهت با توجه به اینکه این بازی اولین بازی رسمی او بود و هنوز فران تورس در بارسلونا جا نیفتاده بود، عملکرد ضعیف او تا حدودی قابل چشم پوشی است.

اما به گفته TV۳، که رسانه ای متعلق به ایالت کاتالونیا است، ژاوی هرناندز همچنان به جذب یک مهاجم دیگر فکر می کند و لوکاس بویه، مهاجم الچه گزینه جدید او است که خوان لاپورتا در صورت مناسب دیدن شرایط می تواند به جذب او فکر کند و برای انجام این کار اقدام کند.

البته اوج گرفتن لوک دی یونگ و بازی های خوب او در مدت اخیر باعث شده است تا اعتماد ژاوی به این مهاجم هلندی هم بیشتر شود اما او همچنان معتقد است که خط حمله بارسلونا نیاز به تقویت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج