جاباما
۱۱۸۷۱۲۲
۸ نظر
۵۱۹۱
۸ نظر
۵۱۹۱
پ

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

همه ما در زندگی بنا بر عادت یا مصلحت اندیشی دروغ می‌گوییم و اگر حتی اندکی زندگی آدم‌های معروف را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که سلبریتی‌ها اگر بیشتر از ما آدم‌های معمولی دروغ نگویند، راست‌گوتر از ما هم نیستند.

برترین‌ها - آرمان رمضانی : همه ما در زندگی بنا بر عادت یا مصلحت اندیشی دروغ می‌گوییم و اگر حتی اندکی زندگی آدم‌های معروف را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که سلبریتی‌ها اگر بیشتر از ما آدم‌های معمولی دروغ نگویند، راست‌گوتر از ما هم نیستند. در این مقاله همراه هم تعدادی از دروغ‌های افشا شده این آدم‌های معروف را بررسی می‌کنیم.

بیل کلینتون و کاری که سیاست‌مداران خوب بلدند

این موضوع که سیاست‌مداران از مردم عادی و حتی سلبریتی‌های عرصه هنر دروغ‌گوتر هستند، موضوعی است که احتمالا همگی بر سر آن توافق داریم، اما این پنهان کردن حقیقت برای سیاست‌مدارانی در سطح رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا می‌تواند هزینه‌های گزافی داشته باشد.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

کمتر کسی هست که سیاست را حتی دورادور دنبال کند و از داستان آبروریزی کلینتون در سال ۱۹۹۸ باخبر نباشد. در آن سال وفتی فشار رسانه‌ها و نمایندگان حذب مخالف بر روی آقای رئیس جمهورِ متاهل، بر سر داشتن رابطه جنسیِ او با یکی از کارمندان کاخ سفید زیاد شد بیل کلینتون در مصاحبه‌ای که از تلویزیون پخش می‌شد به دوربین زل زد و چنین رابطه‌ای را از اساس تکذیب کرد. مشکل، اما اینجا بود که خیلی زود شواهد، دروغِ کلینتون را آشکار کردند و همین موضوع وزن سیاسی و محبوبیت کلینتون و دموکرات‌ها را در آن زمان به شدت کاهش داد.

خواننده‌های با استعداد یا کسانی که فقط بلد بودند لب بزنند؟

دوست‌داران موسیقیِ روز در دهه ۸۰ میلادی حتما به یاد می‌آورند که گروه دو نفره میلی وانیلی در آن دوران چقدر پر طرفدار بود. فَب مُروان و راب پیلاتِس در آن دهه چندین آهنگ محبوب و پرفروش داشتند و همه از استعداد این دو صحبت می‌کردند و بردن جوایز مهمی، چون گرمی برای آن‌ها امری عادی تلقی می‌شد. داستان محبوبیت گروه میلی وانیلی وقتی تغییر جهت عجیبی پیدا کرد که زمزمه‌های درباره نقش نداشتن این دو نفر در تولید آهنگ‌های معروف این گروه شنیده شد.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

اولین جرقه هنگامی زده شد که خواننده‌ای به نام چارلز شاو (فردی که در عکس عینک دودی دارد) ادعا کرد که برخی از آهنگ‌های معروف این گروه را در حقیقت او خوانده و پس از آن نیاز به زمان زیادی نبود که آشکار شود این دو نفر هیچ استعدادی در موسیقی ندارند تنها بلدند روی استیج لب بزنند. چنین کلاه‌برداری بزرگی برای این گروه علاوه بر ریختن آبرو از دست دادن محبوبیت، هزینه‌هایی، چون مجبور شدن به پس فرستادن جوایزی، چون گرمی و البته تعداد زیادی پرونده شکایت به همراه داشت.

کایلی جنر و زیبایی خدادادی یا عمل زیبایی

بسیاری از شما ممکن است این قضیه را به یاد داشته باشید. تا همین چند وقت پیش کایلی جنر چه از طرف خبرنگاران و چه دنبال‌کننده‌هایش بار‌ها و بار‌ها به خاطر شکل و فرم منحصر بفرد لب‌هایش تحسین شده بود و هربار که در این باره مورد پرسش قرار می‌گرفت درباره زیبایی طبیعی لب‌هایش و البته هنر آرایش کردن صحبت می‌کرد، حقیقت، اما بسیار ساده‌تر از این حرف‌ها بود.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

خیلی زود مشخص شد که که کایلی از پر کننده و حجم دهنده موقتِ لب استفاده می‌کند و برای بسیاری از مردم این سوال پیش آمد که چرا باید درباره چنین چیزی دروغ گفت؟

کایلی جنر در زمانی که راهی جز گفتن حقیقت نداشت، اینچنین حقیقت را فاش کرد:"بله درست است من به صورت موقتی به لب‌هایم حجم دادم. شکل لب‌هایم برای من همیشه موضوع حساسی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم آن شکلی شوم که دوست دارم. باید بگویم قصد داشتم از ابتدا حقیقت را بگویم، اما مردم خیلی زود و درباره همه‌چیز شما را قضاوت می‌کنند و درنتیجه تصمیم گرفتم حقیقت را اندکی متفاوت نشان دهم، اما هیچ‌وقت دروغ نگفتم! "

برنجِلینا و زندگی مشترکی که با دروغ آغاز شد

آنجلینا جولی در سال‌های اخیر و به سبب بازتعریف شخصیتش از یک بازیگر زیبای سینمای تجاری و سوژه مجلات زرد به یک فعال حقوق بشر و انسانی خیّر جزء شخصیت‌های محبوب هالیوود به حساب می‌آید. سال‌ها پیش و در زمان شروع رابطه او و برد پیت، اما همه‌چیز متفاوت بود.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

جولی در آن زمان به سبب شروع رابطه با برد پیت آن‌هم در زمانی که پیت هنوز رسما در زندگی مشترک با جنیفر انیستون به سر می‌برد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. به همین دلایل و شاید برای کم کردن فشار رسانه‌ها، جولی در خلال برگزاری دادگاه طلاق برد پیت و جنیفر انیستون ادعا کرد که پیت به همسرش خیانت نکرده است و جولی و پیت تنها رابطه‌ای دوستانه با هم داشتند.

تنها اندکی پس از این ادعا بود که مشخص شد جولی باردار است و فرزند برد پیت را حمل می‌کند. امروز و سال‌ها پس از آن اتفاق‌ها مشخص شده است که رابطه برنجلینا خیلی پیش از آن‌چه در آن زمان ادعا می‌کردند آغاز شده بود.

زین مالک و آرزوی داشتن زندگی نرمال

همین چند سال پیش بود که گروه One Direction تشکیل شد و این گروه خیلی زود آنقدر مشهور شد که عده‌ای دست کم از نظر محبوبیت با بیتلز مقایسه‌اش می‌کردند. خیلی از این داستان‌ها نگذشته بود که زین مالک اعلام کرد که قصد جدا شدن از One Direction را دارد و با این خبر بسیاری از طرفداران این گروه را متعجب و غمگین کرد. مالک در آن زمان درباره دلیل این جدایی گفت که از مورد توجه قرار گرفتن و جلوی دوربین بودن خسته شده و برای داشتن یک زندگی نرمال از این گروه جدا می‌شود.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

زین مالک، اما انگار مخاطبانش را خیلی کم‌حافظه تصور کرده بود چرا که تنها یک هفته پس از این جدایی، اولین آهنگ سولویش را منتشر کرد. هنوز زمان زیادی نگذشته بود که این موزیسین بریتانیایی به تنهایی یک آلبوم موفق روانه بازار کرد و با این فعالیت‌ها و حضور حتی بیشتر او در رسانه‌ها برای همه این پرسش پیش آمد که خب اساسا چرا آن حرف‌ها را زدی؟

رابین ثیک و یک دروغِ کوچولو

کمتر کسی در این روزگار هست که رابین ثیک را نشناسد. او در سال‌های اخیر با تولید چندین آهنگ پرفروش و محبوب، جایگاه محکمی در بازار موسیقی عامه پسند پیدا کرده است. داستان دروغ این موزیسین، اما به سال ۲۰۱۲ و مصاحبه‌اش راجع به تِرَک مشهور آن سال یعنی Blurred Lines برمی‌گردد. رابین در آن زمان و در مصاحبه‌ای با GQ گفت که نوشتن نت‌های این آهنگ و ضبط آن تنها نیم ساعت زمان برده است.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

خیلی زود معلوم شد که موسیقی این آهنگ نه تنها در نیم ساعت به رابین الهام نشده بلکه برداشت بی اجازه‌ای بوده از آهنگ Got to Give It Up اثر ماروین گای. همین دروغ کوچک کافی بود تا نام رابین ثیک هم در کنار بسیاری از هم حرفه‌هایش در لیست هنرمندانی قرار بگیرد که دست به سرقت هنری زده‌اند.

خواهر و برادر یا زن و شوهر؟

حتما تعدادی از شما جک و مِگ وایت از اعضای گروهِ راکِ دونفره White Stripes را می‌شناسید. این گروه در زیرشاخه‌هایی از موسیقی راک مانند آلترناتیو و بلوز راک فعالیت می‌کرد و در همین زمینه به موفقیت‌هایی هم دست پیدا کرده بود. داستان مورد نظر ما، اما کیفیت کار این گروه نیست. قضیه از این قرار است که تا مدت‌ها و به خاطر اعلام خودِ جک و مگ، همه گمان می‌کردند که این دو، خواهر و برادر هستند و داستان وقتی عجیب شد که مشخص گشت جک و مگ وایت در حقیقت زن و شوهر هستند.

چند دروغ شاخدار سلبریتی‌ها

اگر به این فکر می‌کنید که چرا کسی باید چنین دروغی بگوید باید گفت که بیشتر مردم آمریکا هم در آن زمان به همین فکر می‌کردند. دلیلی که زن و شوهر موزیسینِ این گروه برای چنین دروغ عجیبی مطرح کردند این بود:"ما فکر می‌کردیم اگر مخاطبان فکر کنند ما خواهر و برادریم وقت و تمرکز بیشتری صرف درک آثار هنری ما می‌کنند. وقت و تمرکزی که اگر می‌دانستند ما زن و شوهریم ممکن بود صرف توجه به رابطه رمانتیکِ بین ما شود. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ايرانيا بگو

    • بدون نام

      ما خاک پای مردم ایران هستیم. دروغ شاخدار از تمام سلبریتی های ایرانیه در صورتیکه شواهد نشون میده هر طرف منافع داشته باشن همون وری میرن.

    • بدون نام

      مورد آخری منو یاد یکی از همکلاسی هام انداخت زمانی که دوره راهنمایی بودم دختری بود که میگفت با برادرش که دانشجو هست از شهرستان به تهران اومده تا هم کنار برادرش باشه و هم تهران درس بخونه ولی بعد ها متوجه شدیم که اون پسر برادرش نبوده و شوهرش بوده و برای اینکه مجبور نشه مدرسه بزرگسالان بره همچین دروغی گفته بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه راهنمایی شوهر داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ یا خدا

      • بدون نام

        خوب شناسنامش چی؟
        شناسنامش رو که نمیتونسته از مدرسه مخفی کنه

    • بدون نام

      برد پيت چرا انقدر زشته؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترکیب ژنی مامان و باباش نتونسته بهتر از این در بیاد

    • بدون نام

      ما ایرانی ها از همه ملت های دنیا کمتر دروغ می‌گوئیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج