۱۱۸۸۵۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سقوط روی زمین بعد از ۲ دقیقه بازی

رضا اسدی تا اینجا خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و این به‌خودی‌خود هیچ‌چیز عجیبی نیست.

رسول بهروش در روزنامه همشهری نوشت: رضا اسدی تا اینجا خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و این به‌خودی‌خود هیچ‌چیز عجیبی نیست. به هر حال همه جای دنیا ممکن است بازیکنان ولو با ارقام گزاف و سروصدای زیاد به تیمی ملحق شوند، اما نتیجه کار چندان مطلوب از آب در‌نیاید. چیزی که جای شگفتی دارد، واکنش عجیب استاد به انتقادات است.

اسدی که در بازی پرسپولیس و فولاد شاهکار تاریخی «سقوط روی زمین بعد از ۲دقیقه بازی» را رقم زد، در مواجهه با انتقادات، پیامی عجیب منتشر کرده است. او نوشته از توهین‌ها خسته است و البته یادآوری کرده که فقط ۴ماه به پایان دوران حضورش در پرسپولیس باقی مانده! به این ترتیب اسدی برای خروج از تیمی شمارش معکوس را شروع کرده که پوشیدن پیراهن آن آرزوی میلیون‌ها جوان است؛ کسانی که خیلی از آنها استعداد کافی هم دارند، اما مجال عرض‌اندام پیدا نمی‌کنند.

سقوط روی زمین بعد از ۲ دقیقه بازی

گویا میلیاردرهای نازکدل فوتبال ایران، از حرفه‌ای‌‌گری فقط دریافت ارقام سنگین و غوطه‌زدن در لذت شهرت را آموخته‌اند. این سکه اما یک روی دیگر هم دارد؛ اینکه اگر به اندازه کافی تلاش نکنی و موفق نباشی، به همان اندازه تحت فشار قرار خواهی گرفت. اسدی در حالی به‌خاطر 4تا انتقاد ساده، ‌ترش کرده که همین امسال در فرانسه پوست لیونل مسی را کنده‌اند. مسی شاید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد، اما فعلا حضورش در پاری‌سن‌ژ‌رمن چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. ستاره آرژانتینی البته 5گل در لیگ قهرمانان برای پاریس زده، اما فرانسوی‌ها خیلی بیشتر از این می‌خواهند و دمار از روزگار لئو در‌آورده‌اند. می‌توانید انتقادات گاه و بیگاه از کریس رونالدو در انگلستان را هم ببینید یا به اسپانیا نگاه کنید؛ جایی که هریستو استویچکوف به عثمان دمبله پیغام داده: «پررو نشو. اگر هم‌دوره من بودی باید کفش بازیکنان را تمیز می‌کردی.»

اینجا اما هیچ‌کس حق ندارد از عالیجناب اسدی بپرسد چه اتفاقی رخ داده که بعد از 2دقیقه حضور در زمین، چنین دچار تنگی نفس شدی و روی زمین غش کردی؟ به جرأت می‌توان گفت مصونیت عجیب میلیاردرهای فوتبال ایران را هیچ‌کس در دنیا ندارد. حتی در همین امارات هم می‌بینید که اگر نوراللهی و قائدی 2بازی خوب نباشند، رسانه‌ها از خجالت‌شان در‌می‌آیند؛ آنقدر که احمد هفته گذشته ناچار شد پیام عذرخواهی به زبان عربی منتشر کند! اینجا اما ستاره‌های گرامی با کلی ناز و ادا و دریافت دستمزدهای کهکشانی، قراردادهای یکساله می‌بندند، یک‌شبه از طرف هواداران کم‌سال و جوگیر صاحب صدها فن‌پیج می‌شوند و انتظار دارند با هر کیفیتی، هیچ‌کس از گل نازک‌تر به آنها نگوید. خوش به حال‌تان خداوکیلی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج