۱۱۸۹۲۴۵
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز

در بحبوحه شیوع کرونا، یک زوج هندی راهکاری را پیدا کرده که آن ها را از شر محدودیت های کرونایی خلاص می کند: برگزاری مراسم ازدواج در متاورس.

برترین‌ها: همزمان با جولان کووید ۱۹ در هند و اجبار خانواده‌های هندی به لغو یا کوچک کردن مراسم‌های عروسی شان، یک زوج هندی راهکاری را پیدا کرده که آن‌ها را از شر محدودیت‌های کرونایی خلاص می‌کند: برگزاری مراسم ازدواج در متاورس.

متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز

این زن و مرد جوان که هر دو از طرفداران هری پاتر هستند، برای این مهمانی، تم هاگوارتز (مدرسه محل تحصیل هری پاتر) را انتخاب کرده اند و مهمانان نیز می‌توانند با تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ خود در این مراسم شرکت کنند.

متاورس اصطلاحی است که برای توصیف محیط‌های سه بعدی مجازی به کار می‌رود که کاربران می‌توانند در آن جمع شده و به تعامل با یکدیگر بپردازند. داماد ۲۴ ساله که از علاقه‌مندان به فناوری بلاک چین و ارز‌های دیجیتال است، با همکاری با پلتفرم استارتاپی Tardiverse فضای دیجیتال قلعه مانندی برگرفته از هاگوارتز ایجاد کرده است.

متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز

مراسم قانونی به صورت فیزیکی و با جمع محدودی از دوستان و بستگان در روستای عروس صورت خواهد گرفت. اما پس از آن این زوج پای دستگاه خود خواهند نشست و به مهمانان این مراسم که طراحی و میزبانی اش حدود ۲۰۰۰ هزار دلار خرج برداشته خواهند پیوست. در این مراسم یک ساعته، تازه عروس و تازه داماد با مهمانان به گپ و گفت خواهند پرداخت و همه می‌توانند از محیط قلعه بازدید کرده و ظاهر و لباس آواتار خود را تغییر دهند.

متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز

بدین ترتیب این مراسم مجازی علاوه بر حضور مهمانانی که به خاطر کرونا و بعد مسافت امکان حضور در مراسم فیزیکی را نمی‌داشتند، یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد و آن حضور پدر مرحوم عروس است.

متفاوت‌ترین ازدواج تاریخ با تم مدرسه خاطره‌انگیز

داماد که به عنوان کارمند فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند معتقد است این اولین مراسم ازدواج در متاورس در کشور هند خواهد بود و می‌گوید که برای برگزاری این مراسم نامتعارف، علاوه بر موافقت همسرش، موافقت والدینش را نیز باید به دست می‌آورده است. او می‌گوید: «از زمان بچگی، همیشه در حال کار با روباتیک بوده ام… و در یک سال اخیر در حوزه‌ی بلاک چین و استخراج اتریوم فعالیت کرده ام. به همین خاطر خانواده ام از میزان علاقه ام به تکنولوژی باخبرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افولگرا اصلا نمیدونه چی هست متاورس فقط فکر این چطوری فیلتر کنه

    • بدون نام

      افولگرا اصلا نمیدونه چی هست متاورس فقط فکر این چطوری فیلتر کنه

    • بدون نام

      سرچ اصولگرا در گوگل متاورس چیست

    • بدون نام

      غرب شرایط زندگی ازدواج ایده ال رو دارند شاید روی کنجکاوی این حرکت رو بزنند اما هند ایران و خاورمیانه مشکل فقر و اقتصادی دارند

      پاسخ ها

      • علوان

        می پذیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج