جاباما
۱۱۸۹۲۷۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

دستور رئیسی به هیأت خود درباره گران‌فروشی

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قیمت‌ها را افزایش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

جماران: رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در شکوفایی جامعه اظهارداشت: مسئولین همه دستگاه‌ها وظیفه دارند دستاوردهای انجام شده و برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت برای اصلاح کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها شده را برای افکار عمومی تبیین کنند.

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به «جهاد تبیین»، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم اندازهای روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت‌های سوء وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود را افزایش داده و آنها را به مردم اعلام کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند تاریخ ساز باشند.

رئیسی افزود: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آنرا برای اصلاح امور مناسب و مفید می‌داند، اظهارداشت: بر این باور هستیم که نقد می‌تواند دولت را از آسیب مصون سازد.

رئیس جمهور در ادامه توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: امروز شهرهای زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.

رئیسی گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قیمت ها را افزایش داده و ‌مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما پراید رو بیار پایین مالیات کارتخوان جریمه تردد کرانایی نگیر بقیه پیشکش

    • بدون نام

      مگر میتوانی چیز که دسته خود شماست
      و آقازاده است

    • م ا

      دستور الکی که فایده نداره مردم گرانی را لمس میکنن شما هاشا نکن برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج