۱۱۹۵۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا فتحی دبیری جشنواره فجر را رد کرد؟

فتحی در این باره گفت: دبیر جشنواره باید از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند؛ من بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را برای این مسئولیت به مرکز هنرهای نمایشی پیشنهاد کردم.

نسیم آنلاین: چندی پیش از حسن فتحی به عنوان یکی از گزینه‌های جشنواره تئاتر فجر امسال نام برده شد؛ این در حالی است که این کارگردان سینما در این رابطه اعلام کرد؛ شخصی باید در سمت دبیری جشنواره تئاتر فجر قرار بگیرد که سابقه مدیریت در این حوزه را داشته باشد.

وی با تایید پیشنهاد دبیری جشنواره فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی به وی گفت: از طرف مرکز هنرهای نمایشی برای دبیری جشنواره فجر پیشنهادی مطرح شد و مذاکراتی هم صورت گرفت اما من خدمت مدیران هم عرض کردم در شرایطی که این اولین سال برگزاری جشنواره در دوره مدیریت جدید است و با توجه به اینکه آقای طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در دوره قبل چند روز پیش از شروع جشنواره قبول مسئولیت کرده بودند، پس بهتر است دبیر جشنواره فجر از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند.

فتحی افزود: من حتی تعدادی از مدیران با تجربه تئاتری از جمله آقای بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را جهت دبیری جشنواره پیشنهاد کردم و امیدوارم که این عزیزان با قبول این مسئولیت بتوانند شرایط جشنواره فجر را سر و سامان داده و شاهد برگزاری جشنواره با کیفیت بالا باشیم.

حسن فتحی تاکید مجدد بر رد پیشنهاد دبیری جشنواره تئاتر فجر گفت: از مدیریت مرکز هنرهای نمایشی برای این توجه سپاسگزارم و آماده ارائه هر گونه مشورتی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر فجر هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج