۱۱۹۹۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افشارزاده: با تیموریان بحث مالی نداشتیم

افشارزاده،مدیرعامل استقلال با رد اختلاف ۷۰۰ میلیونی تیمش با تیموریان می‌گوید تیمش با هیچ‌یک از ملی‌پوشانش بحث مالی نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت تیمش در نقل و انتقالات فصل گفت: وضعیت خوب پیش می‌رود و آقای نظری جویباری با دقت کار را دنبال می‌کنند. محسن فروزان آخرین بازیکن ما بوده که گرفته‌ایم و بر اساس لیست آقای قلعه‌نویی کار پیش می‌رود.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال رضایت‌نامه فروزان را از تراکتورسازی گرفته است، بیان کرد: خیر، این مسئله صحت ندارد. خود این دروازه‌بان رضایت‌نامه اش را گرفته بود و ما در این رابطه اقدامی نکردیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چه شد که محمود فکری جایگزین مهدی پاشازاده در کادرفنی استقلال شد، گفت: اصلا این بحث را که فکری جایگزین پاشازاده شد را نمی‌پذیرم. پاشازاده اصلا در تمرینات ما حاضر نبود که کسی بخواهد جایگزینش شود. آقای نظری جویباری مرتبا با او در تماس بود و دیروز هم دو بار به پاشازاده زنگ زد اما او تلقنش را جواب نداد. ما خیلی برای او صبر کردیم و در نهایت وقتی دیدیم که او به تیم نیامد، مجبور شدیم تا فکری را به کادرفنی تیم اضافه کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره ملی‌پوشان تیمش و وضعیت آنها گفت: نظری جویباری دیروز با آنها تماس داشته و مذاکرات روند خوبی را طی می‌کند.

مدیرعامل استقلال با رد این مطلب که گفته‌ می‌شود تیموریان اختلافی ۷۰۰ میلیونی با استقلال دارد، افزود: اصلا این چیزها نیست. واقعا این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود، ما نه تنها با تیموریان بلکه با هیچ بازیکن ملی‌پوش دیگری بحث مالی نداشتیم و همه این مسائل شایعه است. من از همه می‌خواهم که اجازه دهند در آرامش ما کارمان را دنبال کنیم و بتوانیم تیم خوبی را ببندیم و ما را وارد حاشیه نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج