۱۲۰۰۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ریزش مرگبار آوار در محله نارمک تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار آوار بر سر سه کارگر در محله نارمک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، در این باره گفت: در ساعت ۱۷:۵۵ عصر روز گذشته یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۱۷ و گروه نجات ۱۰ و ۱۲ را به محل حادثه واقع در میدان ۶۸ نارمک اعزام کرد.

ملکی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که کارگران حین تخریب یک ساختمان دو طبقه مسکونی بودند که ناگهان این حادثه رخ داده و تخریب سقف و دیواره‌های این ساختمان سبب محبوس شدن سه نفر از آنان در زیر آوار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل اقدامات خود برای خارج کردن این افراد را آغاز کرده و پس از مدتی نخستین کارگر که یک افغان بود را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه تنها بدن این کارگر تا نیمه بیرون از آوار مانده بود و دو کارگر دیگر تماما در زیر خروارها خاک محبوس شده بودند، گفت: اقدامات آتش نشانان برای نجات دو کارگر دیگر ادامه داشت که دقایقی بعد آنان موفق شدند یک کارگر ۳۵ ساله ایرانی را زنده از زیر آوار خارج کنند و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دهند.

وی اضافه کرد: پس از مدتی آتش نشانان سومین کارگر را که یک جوان ۲۴ ساله افغان بود از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تایید کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش نشانان در ساعت ۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج