۱۲۱۸۶۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت خودرو حداکثر ۵.۵ درصد افزایش یافت

رییس شورای رقابت با بیان اینکه برخی اطلاعات غلط به مردم داده‌اند و قیمت خودرو به طور میانگین ۵.۵ درصد افزایش یافته است، تاکید کرد:اگر خودرو بالاتر از قیمت‌های اعلامی به فروش برسد افراد می‌توانند با مراجعه به مرکز ملی رقابت و یا از طریق سایت این شرکت شکایت خود را مطرح کنند تا مرکز ملی رقابت به موارد تخلف رسیدگی کند.

خبرگزاری ایسنا: رییس شورای رقابت در خصوص قیمت تندر ۹۰ توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که بر خلاف ادعاهای مطرح شده،قیمت خودرو به طور میانگین ۵.۵ درصد افزایش یافته است.

رضا شیوا - رییس شورای رقابت - در گفت‌وگویی، در خصوص مطرح شدن افزایش ۲۰ درصدی خودرو توسط برخی نمایندگان مجلس گفت:اعلام افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو کاملا بی پایه و اساس است و خودرو به طور میانگین ۵.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رییس شورای رقابت با بیان اینکه برخی اطلاعات غلط به مردم داده‌اند و قیمت خودرو به طور میانگین ۵.۵ درصد افزایش یافته است، تاکید کرد:اگر خودرو بالاتر از قیمت‌های اعلامی به فروش برسد افراد می‌توانند با مراجعه به مرکز ملی رقابت و یا از طریق سایت این شرکت شکایت خود را مطرح کنند تا مرکز ملی رقابت به موارد تخلف رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه خودروسازان اعلام کرده‌اند که قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت را رعایت می‌کنند، اظهار کرد:قیمت‌های جدید قراردادها، میزان تولید و وضعیت فروش را بهبود بخشیده و بازار حاشیه را از بین می‌برد.

شیوا درباره قیمت تندر ۹۰ گفت:شورای رقابت در سال گذشته قیمت این خودرو را تعیین نکرده است به همین دلیل این خودرو در حال حاضر باید به قیمت سال قبل کارخانه در بازار به فروش برسد.

وی افزود:البته بعد از نشست خبری روز شنبه، مسئولان این شرکت به تکاپو افتاده و در حال ارائه اطلاعات هستند تا شورا بر اساس اطلاعات جدید قیمت گذاری را انجام دهد.بنابراین تا مشخص نشدن قیمت این خودرو،تندر ۹۰ اجازه افزایش قیمت نداشته و باید با همان قیمت کارخانه در سال گذشته فروخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشتری

      کم مردم را بیش از پیش اذیت کنید.واقعا"دربین تولیدکنندگان خودرو و سود برانشان کسی هست که دلش برای مصرف کننده بسوزد؟وواقعا" خودرو را کیلویی چند برای مصرف داخل وکیلویی چند برای مصرف خارج تولید می شود؟حتما به فکر کارگران واقشار کم درآمد هم بوده اید والامثلا"پراید 6000000تومانی باید میشد چیزی که غولهای خودرو ساز وسودبرانش را راضی کند/مثلا"30000000تومان .مگه نه؟

    • بدون نام

      مردم بیچاره باید چکار کنند؟کسی که به فکر مردم نیست ،

    • بدون نام

      به نظرم این بنده خدا حساب بلد نیست یک مسلمون پیدا بشه با یک ماشین حساب به ایشون حالی کنه کم به شعور این مردم نجیب توهین کن این پنج در صد نیست آقای مسول...

    • سینا

      به نظر من اسم شورای رقابت رو باید عوض کنن بذارن شورای رفاقت . چون فقط به فکر خودرو سازهاست تا مردم .تا حالا شده بگه فلان ماشین رو گرون میفروشین باید ارزونش کنین ؟ شنیدین؟ عزیز من برادر من مگه مردم چقدر حقوق میگیرن ؟ شما حساب کن یه کارمند باید چند ماه یک قرون از حقوقش رو خرح نکنه تا بتونه یه فرغونی به اسم پراید بخره؟ وقعا جناب شورای رفاقت هیج به این فکر کردی؟ ایا میشه 75 میلیون نفر رو فدای دو کارخونه ی فرغون سازی کرد؟ واقعا واسه کشورم متاسفم که اینه وضعش . وقتی میرم همین عراق دلم آتیش میگیره . وقتی یادم میاد یه زمانی ما شورلت و کادیلاک سوار میشدیم اونا خر هم نداشتن سوارش بشن . واقعا تا کی باید ما چوبش رو بخوریم؟

    • khakhs

      جيب شوراي رقابت باجيب خوروسازها گره خورده است.والا كي ديديده كم كيفيت تريت خودروي ما باخودروهاي كيفي خارجي ازلحاظ قيمت برابري كند.شوراي ضدمردم رقابت رامحل كنيد.

    • آريا

      واقعا بايد تاسف خورد به حال اين شوراي رفاقت و رئيسش و در كل به رئيس جمهور مملكت كه نمي تونه به وعده هاي انتخاباتي خودش عمل كنه واقعا متاسف شدم تو مملكت دزد و دزد پرور زندگي مي كنم . اسممونو گذاشتيم مسلمون و لي از كافرا بدتري متاسفانه به اروپاييا و آمريكاييا ميگيم كافر و لي اونا به خدا جاشون تو بهشته چرا كه به فكر مردم خودشون هستن و دزد نيستن و شوراي رفاقت هم ندارن ولي ............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج