۱۲۲۳۳
۳ نظر
۵۰۴۷
۳ نظر
۵۰۴۷
پ

گرفتن کبوتر؛ شگردي براي اغفال دختران جوان!

گرفتن کبوتر، ترفندي بود که جواني معتاد به بهانه آن وارد خانه شهروندان مي شد و با تهديد چاقو جواهرات زنان و دختران جوان را به سرقت مي برد.

گرفتن کبوتر، ترفندي بود که جواني معتاد به بهانه آن وارد خانه شهروندان مي شد و با تهديد چاقو جواهرات زنان و دختران جوان را به سرقت مي برد.

اولين شکايت از اين سارق چندي قبل توسط زني جوان مطرح شد. او که به شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه ۱۱ تهران رفته بود زماني که در برابر بازپرس علي مکرمي قرار گرفت درباره حادثه وحشتناکي که برايش رخ داده بود، گفت: «صبح ديروز - روز حادثه - جواني با اين بهانه که کبوترش داخل خانه ما افتاده وارد خانه ام شد و با تهديد چاقو جواهراتم را دزديد.»

اين زن در تشريح اين حادثه گفت: «در خانه تنها بودم که زنگ خانه به صدا در آمد. پسر جواني پشت در بود. او گفت کبوترش روي پشت بام خانه ما افتاده و از من خواست اجازه بدهم وارد شود تا کبوترش را بگيرد. من هم که از نيتش بي اطلاع بودم در را باز کردم و او وارد شد اما چند لحظه بعد چاقوي بزرگي مقابل صورتم گرفت و شروع به تهديد کرد.

از ديدن اين صحنه شوکه شده بودم و نمي دانستم چه اتفاقي در حال رخ دادن است. او گردنم را گرفت و کشان کشان به سوي ورودي ساختمان برد. جوان خشن که عصباني به نظر مي رسيد در حالي که من را روي زمين انداخته بود گردنبند و النگوهايم را گرفت و تهديد کرد اگر سر و صدا کنم من را مي کشد. من هم که زبانم بند آمده بود تا رفتن او ساکت ماندم و چند دقيقه بعد اين ماجرا را تلفني به شوهرم خبر دادم.»

به دنبال ثبت اظهارات اين زن، افسران پليس آگاهي شاکي را به واحد چهره نگاري دعوت کردند و با کمک او تصوير فرضي سارق را ترسيم کردند. اطلاعات به دست آمده نشان مي داد سارق جواني حدود ۲۵ ساله و لاغراندام است اما اين اطلاعات براي دستگيري وي کافي نبود. به اين ترتيب تجسس ها در شاخه هاي مختلف ادامه يافت.

در حالي که کارآگاهان سرگرم بررسي سرنخ هاي موجود بودند، پرونده مشابهي به آنان ارجاع شد. در دومين پرونده نيز جواني لاغراندام به بهانه گرفتن کبوتر وارد خانه زني شده و با تهديد چاقو اموال وي را زورگيري کرده بود. اين حادثه در نزديکي محل سرقت قبلي رخ داده بود و نشان مي داد سارق جوان در آن محدوده فعاليت مي کند. از اين رو گشت زني هاي نامحسوس ماموران در آن محدوده آغاز شد.

در اين مرحله مکان هايي که ممکن بود سارق کبوترباز در آن جا مرتکب سرقت شود تحت نظر گرفته شد تا اين که خبر رسيد سارقي جوان حين فرار توسط شهروندان دستگير شده است. با انتقال اين جوان به پليس آگاهي مشخص شد او همان سارق تحت تعقيب است که در اجراي آخرين نقشه اش ناکام مانده و دستگير شده است.

در جريان بررسي هاي پليس معلوم شد او با ورود به خانه اي که دختري جوان به تنهايي در آن جا بود قصد داشت با تهديد چاقو اموال باارزش خانه و جواهرات دخترجوان را سرقت کند اما صاحب خانه سر رسيده و مانع او شده است.

دخترجوان در اين باره به پليس گفت:« پسر جوان زنگ خانه را زد و گفت کبوترش داخل خانه مان افتاده است. من هم در را برايش باز کردم اما وقتي وارد شد با چاقو تهديدم کرد و مشغول جمع آوري اموال باارزش خانه شد. من هم در يک لحظه به دور از چشم او با پدرم تماس گرفتم و اين موضوع را به او اطلاع دادم.»

ادامه اين حادثه را پدر اين دختر براي پليس بازگو کرد: «وقتي به خانه رسيدم پسر جوان يک چاقو به دست گرفته بود و دخترم را تهديد مي کرد وقتي به سوي او رفتم با چاقو ضربه اي به کتفم زد و پا به فرار گذاشت اما من با همان وضعيت تعقيبش کردم و با کمک چند نفر از اهالي محله او را دستگير کرديم.»

جوان کبوترباز به نام فرخ که به مواد مخدر اعتياد دارد در جريان بازجويي ها اتهامش را بر عهده گرفت و گفت سرقت هايش را تحت تاثير مصرف شيشه مرتکب شده است. بر پايه اين گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گرفتن کبوتر؛ شگردي براي اغفال دختران جوان!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز درود به شرفش که فقط سرقت میکرد، نه سرقت و تجاوز به عنف هم زمان.
      امروزه این هم برای خودش یک جور ارزشه...والا

    • حمید 2

      واقعا بعضی ها چقدر بدبخت هستن.

    • R

      به نظرشمابهترنیست همین بودجه رابرای ترک اعتیادایجاداشتغال وفرهنگ سازی برای اینگونه افراد صرف بشودتاجامعه سالم داشته باشیم وافرادخلاف کارهم اصلاح شده به اغوش جامعه برگردندزندانها هم خالی بشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج