۱۲۲۷۶۹
۱ نظر
۵۰۴۳
۱ نظر
۵۰۴۳
پ

عکس‌ مردان پاژن‌ سوار از جنایت‌ هایشان

تصاویر هولناک تلفن همراه پرده از راز جنایت‌های شکارچیان لارستان برداشت.

تابناک: تصاویر هولناک تلفن همراه پرده از راز جنایت‌های شکارچیان لارستان برداشت.

دیده بان حیات وحش ایران نوشت: وقتی نیروهای یگان محیط‌زیست در جریان تردد شکارچیان غیرمجاز در مناطق آزاد لارستان، قرار گرفتند عملیات جست‌وجوی شبانه کلید خورد.

ویراژهای مرموز

خودرو گشت محیط‌بانی درحال بررسی‌های مناطقی که احتمال داشت شکارچیان دست به شکار بزنند متوجه یک خودرو پاژن شدند که در مسیر مخالف ماموران درحال بازگشت بود. نیروهای محیط‌زیست که به خودرو مرموز مشکوک شده بودند برای بازرسی به راننده آن ایست دادند اما راننده پاژن بدون توجه به فرمان ایست مسیر خود را به سمت یک جاده فرعی و خاکی کوهستانی تغییر داد و برای فرار از قانون با ویراژهای پرسرعت گریخت. محیط‌بانان که می‌دانستند راز مخوفی در آن خودرو مرموز وجود دارد به سرعت دست به تعقیب و گریز زدند.

تا این‌که مردان پاژن سوار هنگام فرار یک کیسه را از درون خودرو به بیرون پرتاب کرده و به فرار خود ادامه دادند. راننده پاژن سعی داشت با انتخاب یک مسیر صعب‌العبور و سنگلاخ خودرو محیط‌زیست را زمینگیر کند و موفق به فرار شود اما راننده خودرو محیط‌زیست که به منطقه آشنایی کامل داشت با انتخاب جاده هموار دیگری تغییر مسیر داده و پس از دقایقی خودرو محیط‌بانان روبه‌روی پاژن ترمز کرد. مردان متواری که به ایستگاه آخر رسیده بودند، از خودرو پیاده شدند و این‌بار با پای پیاده از مهلکه گریختند. محیط‌بانان با هوشمندی دست به تعقیب ۳ مرد مرموز زدند. در جریان تعقیب و گریز پیاده، ۲ نفر از شکارچیان توسط محیط‌بانان دستگیر شدند و یک نفر از آنان موفق به فرار شد.

ماموران پس از بازداشت آنها به سراغ کیسه‌ای رفتند که حین فرار به بیرون از خودرو پرتاب کرد بودند. با باز کردن کیسه سیاه‌رنگ راز فرار مرموز این ۳ مرد برملا شد. ۴ لاشه کبک وحشی درون کیسه خبر از جنایت مخوفشان می‌داد. همچنین در بازرسی از خودرو متخلفان ۲ سلاح شکاری دارای جواز، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، مقادیری مهمات و سایر ادوات شکار کشف شد.

عکس‌های هولناک

پس از انتقال شکارچیان خشن به اداره محیط‌زیست، راز جنایت هولناک‌تری برملا شد. ماموران دست به بررسی گوشی تلفن همراه شکارچیان زدند و با تصاویر غم‌انگیزی مواجه شدند. تصاویر تاسف باربود و از شکار غیرمجاز تعداد زیادی کبک، تیهو و کبوتر وحشی، تصاویری از بریدن سر یک تشی، تصاویر کشتار یک خرگوش وحشی و تصاویری از شکار غیرمجاز مرغابی‌سانان خبر می‌داد.
با برملا شدن این جنایت‌های عجیب هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مدارک موجود به مراجع قضایی معرفی شدند. تحقیقات برای دستگیری شکارچی فراری ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه آدمهای کثیف را که این آفریدگار خداوند را که به اندازه انسان حق زندگی دارند را شکار میکنند باید بلای به سرشون بیاورند که دیگه کسی جرات چنیین کاری را نکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج