جاباما
۱۲۲۸۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سقوط آزاد ایران در اوپک

تازه‌ترین گزارش ماهانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) حاکی از اینست که تولید نفت خام ایران در ماه ژوئن روزانه دو میلیون و ۷۳۱ هزار بشکه نفت تولید کرده است.

خبرگزار ایسنا: تازه‌ترین گزارش ماهانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) حاکی از اینست که تولید نفت خام ایران در ماه ژوئن روزانه دو میلیون و ۷۳۱ هزار بشکه نفت تولید کرده است.

بر اساس گزارش اوپک در ماه ژوئیه و به نقل از منابع ثانویه، تولید نفت خام ایران در ماه ژوئن روزانه با ۲۷ هزار بشکه کاهش نسبت به می به روزانه دو میلیون و ۷۳۱ هزار بشکه در روز رسیده است.

این آمار نشان میدهد ایران در ماه ژوئن ۲۰۱۴ پنجمین تولیدکننده بزرگ سازمان کشورهای صادرکننده نفت بوده است.

همچنین تولید نفت عربستان در ماه ژوئن روزانه با ۴۸ هزار بشکه افزایش نسبت به ماه می به ۹ میلیون و ۷۲۹ هزار بشکه در روز رسید. عربستان در ماه می روزانه ۹ میلیون و ۶۸۱ هزار بشکه نفت تولید کرده بود.

تولید نفت عراق در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل کاهش قابل توجهی داشت و از روزانه سه میلیون و ۳۳۰ هزار بشکه در ماه می به روزانه سه میلیون و ۱۶۱ هزار بشکه رسید.

امارات در ماه ژوئن روزانه ۳۱ هزار بشکه تولید نفت خود را افزایش داد و از دو میلیون و ۷۴۹ هزار بشکه در روز به روزانه دو میلیون و ۷۸۰ هزار بشکه رساند.

تولید نفت کویت نیز در این ماه روزانه با ۲۲ هزار بشکه کاهش از روزانه دو میلیون و ۷۸۰ هزار بشکه به دو میلیون و ۷۵۸ هزار بشکه در روز رسید.

قرار گرفتن ایران در رتبه پنجم کشورهای صادرکننده نفت اوپک در حالی است که تا پیش از تحریم‌ها ایران دومین توایدکننده نفت اوپک پس از عربستان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج