۱۲۳۷۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوباما در مراسم افطار کاخ سفید چه گفت؟

رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم سالانه افطار در کاخ سفید در جمع آمریکایی‌های مسلمان به مناسبت ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که طرح پیشنهادی آتش‌بس مصر میان رژیم صهیونیستی و حماس بتواند آرامش را پس از موج خشونت‌های بی‌شمار برقرار کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسم سالانه افطار در کاخ سفید در جمع آمریکایی‌های مسلمان به مناسبت ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که طرح پیشنهادی آتش‌بس مصر میان رژیم صهیونیستی و حماس بتواند آرامش را پس از موج خشونت‌های بی‌شمار برقرار کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: ما هر آنچه بتوانیم انجام می‌دهیم تا بازگشت به آتش‌بس سال ۲۰۱۲ را تسهیل کند. ما از پیشنهاد مصر برای آتش‌بس خوشحال شدیم و گمان می‌کنیم که این اقدام ما را به هدفهایمان برساند.

اظهارات باراک اوباما در حالی مطرح می‌شود که شاخه نظامی مقاومت حماس با پیشنهاد آتش‌بس مطرح شده از سوی دولت مصر مخالفت کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۸۷ شهید و بیش از ۱۴۰۰ زخمی بر جای گذاشته که با محکومیت جهانی رو به رو شده است.

اوباما در ادامه اظهاراتش از حملات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه دفاع کرد و گفت: واضح است که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند (!) چرا که راکت‌های شبه‌نظامیان غزه به سوی اسرائیل شلیک می‌شود.

با این حال وی با بیان اینکه باید از جان غیرنظامیان در حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه حفاظت شود، نسبت به تشدید درگیری‌ها از سوی دو طرف هشدار داد.

در ضیافت باراک اوباما ده‌ها آمریکایی مسلمان و دیپلمات‌هایی از کشورهای مسلمان در مراسم سالانه افطار در کاخ سفید جمع شدند که ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز حضور داشت.

اوباما گفت: شرایط کنونی در غزه به ما یادآوری می‌کند که وضعیت کنونی غیر قابل تحمل است و تنها راه خروج از آن امنیت حقیقی است که تنها از طریق صلح پایدار میان اسرائیل و فلسطینی‌ها برقرار می‌شود.

پیش از برگزاری این مراسم کمیته آمریکایی - عربی ضد تبعیض خواستار بایکوت این مراسم از سوی تمام سیاستمدارانی شد که به آن دعوت شده‌اند. درخواست این گروه به دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جریان حمله به غزه و جاسوسی از آمریکایی‌های مسلمان مطرح شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج