جاباما
۱۲۷۶۷
۲ نظر
۵۱۰۰
۲ نظر
۵۱۰۰
پ

نظر جالب خانم بازیگر درباره حامد بهداد

رستوران ایتالیایی روناک یونسی در کیش

روناک یونسی بازیگری که در روزهای اخیر در سریال «سقوط آزاد» علیرضا امینی دیده شد، از آن دست بازیگرهایی است که خیلی زود توانست جایگاهش را پیدا کند و توانایی هایش را نشان دهد. روناک یونسی این روزها درگیر تاسیس رستوران و افتتاح شعبه های جدید است.

روناک یونسی بازیگری که در روزهای اخیر در سریال «سقوط آزاد» علیرضا امینی دیده شد، از آن دست بازیگرهایی است که خیلی زود توانست جایگاهش را پیدا کند و توانایی هایش را نشان دهد. روناک یونسی این روزها درگیر تاسیس رستوران و افتتاح شعبه های جدید است.

خودش در این باره به تماشا می گوید: «اخیرا رستورانی در کیش افتتاح کرده ایم با نام «کوکوبانا» که یک رستوران ایتالیایی است و در مرکز تجاری واقع است. مدیریت آن رستوران با من است و در واقع من در آنجا سهیم هستم. شریکم یکی از دوستانم است اما در تهران هنوز رستورانی افتتاح نکرده ام و اگر قرار باشد این کار را انجام دهم، یک افتتاحیه بسیار خوب برگزار می کنم و خبر بازگشایی آن را اعلام می کنم چون می خواهم این افتتاحیه خیلی باشکوه و ویژه باشد».

رستوران ایتالیایی روناک یونسی در کیش

یونسی همچنین می گوید: «رستورانم اصلا زنجیره ای نیست و هیچ ربطی به شعبه کیش و غذاهای ایتالیایی ندارد. با اینکه دوستانی که از تهران به کیش می روند خیلی از کوکوبانا راضی هستند اما در تهران قرار نیست همان غذاها و همان کار را داشته باشیم. من اکثر مواقع که سر کار نباشم، به کیش می روم و مدیریت رستوران را انجام می دهم چون به این کار علاقه زیادی دارم... بیشتر کار من تهران است ولی هر وقت بیکار می شوم، سریع به آنجا می روم».

روناک یونسی دلیل افتتاح روستوران را اینچنین شرح می دهد: «حرفه اصلی من بازیگری است اما روی درآمد این کار به عنوان شغل اصلی نمی توان حسابی باز کرد بنابراین زمانی پیش می آید که کم کار هستم. مثلا من سال ۹۰ کم کار بودم. چون پیشنهاداتی که داشتم خیلی بد بود و ترجیح دادم کار نکنم. الان بعد از سقوط آزاد از بین چند کاری که پیشنهاد داشتم، یکی را قبول کرده ام. این کار، یک کار سینمایی است. از کارهایی هم که آماده اکران دارم، «به هدف شلیک کن» است». روناک یونسی درباره نقشش در این فیلم می گوید: «نقش نگار را داشتم. این کار کلا یک خانم داشت که من بودم. بازیگرهای دیگر این فیلم پولاد کیمیایی، پژمان بازغی و اشکان خطیبی بودند...»

از یونسی درباره انتقادهای سقوط آزاد پرسیدیم و اینکه در این باره چه نظری دارد. او گفت: «به نظرم این کار را در هفت قسمت آن قدر دیده شد که خیلی ها تحملش را نداشتند. به خاطر همین، انتقادهای زیادی داشتند. بعضی ها هم که غرض ورزی های شخصی داشتند مثل اتفاقی که در بانی فیلم و کافه سینما افتاد؛ غرض ورزی با عوامل کار که به اسم نقد نوشته شد. ما بعد از خواندن آنها همگی خندیدیم. هر خواننده باهوش و بادرایتی بعد از خواندن این مطالب می خندد. خیلی از سریال ها تازه بعد از هفت هشت قسمت دیده می شوند ولی کار مابا هفت قسمت دیده شد و این سروصدایی کرد که خیلی قابل تقدیر بود».

روناک یونسی بیشتر در عرصه تلویزیون فعال است. خودش دلیل این فعالیت عمده را این گونه بیان می کند: «بعد از گرگ و میش دو تجربه سینمایی داشتم که موفق نبود؛ یکی کار سیامک شایقی که اصلا اکران نشد به نام «ارتفاع ۴۵/۶» که نقش اصلی را داشتم. کار بعدی «منفی ۱۸» بود که اشتباه کاری من بود به کارگردانی اصغر نصیری. از همه طرفدارهای خودم به خاطر کار کردن در منفی ۱۸ عذرخواهی می کنم. البته این کار مال سال ها قبل بود اما اشتباه حرفه ای بود که انجام دادم. بعد از آن «کوچه ملی» بود که کار مهرشاد کارخانی بود که در جشنواره اکران شد و فعلا توقیف است چون فیلم سوژه خاصی درباره سینما و سینماداری داشت».

روناک یونسی در جشنواره فجر امسال فعلا هیچ فیلمی ندارد مگر اینکه فیلم تازه ای که می خواهد قرارداد ببندد، به جشنواره برسد. کار کردن با بهداد و پوریا پورسرخ در سقوط آزاد به نظر روناک یونسی تجربیه خوبی بوده است و نظر متفاوتی درباره بهداد دارد: «پوریا پورسرخ که از دوستان قدیمی خانوادگی ماست. حتی قبل از اینکه رستگاران را با هم کار کنیم ارتباط خانوادگی داشتیم و بسیار بازیگر بااخلاقی است و جزو بهترین دوستان و همکاران من است. اما بهداد... خیلی از او و اخلاقش بد شنیده بودم و از همکاری با او می ترسیدم.

حتی به علیرضا امینی گفتم من نگرانم که با بهداد درگیر شوم و به او هشدار دادم. آقای امینی گفت اصلا این طوری نیست. باید با حامد کار کنی تا ببینی اخلاقش چطور است. با هم کار کردیم و الان به جرات می گویم حامد بهداد بسیار بی عقده است و من کارش را خیلی دوست دارم. با من ارتباط خوبی داشت و هوای من را داشت».

فعالیت های غیر از بازیگری روناک یونسی هم جالب است. یونسی نقاشی می کند و عکاسی را دوست دارد. خودش می گوید: «من نقاشی و طراحی صنعتی خوانده ام. کار دیزاین را دوست دارم. حتی اگر شده چند وقت یک بار دکور خانه خودم را عوض می کنم. دل نوشته هایی به صورت شعر دارم ولی هیچ وقت حاضر نیستم آن را چاپ کنم. عکاسی دوست دارم و انجام می دهم. نقاشی سیاه قلم و آبرنگ کار می کنم».

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

رستوران ایتالیایی روناک یونسی در کیش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kj

      چه زشته

    • بدون نام

      خيلي خوشگله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج