۱۲۷۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وضعیت نامشخص نویدکیا در سپاهان

سرپرست تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید مشخص نیست محرم نویدکیا با توجه به مصدومیتش بتواند در فصل جاری بازی کند و سپاهان با او قرارداد ببندد.

ایسنا: رسول خوروش با تاکید بر اینکه محرم نویدکیا خودش صاحب باشگاه سپاهان است و نیازی به انعقاد قرارداد ندارد، گفت: فعلا مشخص نیست که محرم نویدکیا با توجه به مصدومیتش بتواند در فصل جاری لیگ برتر بازی کند، بنابراین فعلا نمی‌توانیم قراردادی با او امضا کنیم، چرا که وضعیتش مشخص نیست.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت علی حمودی با توجه به بحث‌های مطرح شده پیرامون جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت معافیت وی، اظهار کرد: این مساله‌ای است که به سازمان لیگ برتر فوتبال و سازمان نظام وظیفه مربوط است و حمودی باید ثابت کند که مشکل معافیت از سربازی ندارد.

سرپرست تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به احتمال جدایی احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش این تیم در صورت ارائه پیشنهادهای خارجی، بیان کرد: در صورتی که احسان با پیشنهاد خوب از کشورهای اروپایی همراه باشد، می‌تواند سپاهان را ترک کند. هر چند که ما با او قرارداد دو ساله ای را امضا ‌کرده‌ایم اما نمی‌خواهیم هرگز جلوی پیشرفت او را بگیریم. بنابراین هر زمانی که پیشنهادی از اروپا داشته باشد می‌تواند برود.

خوروش همچنین درباره عدم انتشار رقم قرارداد کادر فنی باشگاه سپاهان با شروع لیگ چهاردهم، اظهار کرد: این موضوع ملزم به تصمیم باشگاه است و قرارداد سرمربی و سایر اعضای کادر فنی در صورت صلاحدید باشگاه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد بازیکنانی که این تیم می‌تواند به لیست خود اضافه کند، افزود: در لیست باشگاه دو جای خالی وجود دارد و می‌توانیم دو بازیکن دیگر را به لیست‌مان اضافه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج