۱۲۷۸۸۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جایی که دبی را یک بام و دوهوا کرده!

پیست اسکی سرپوشیده دبی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است.

جام نیوز: مسئولان دبی، یکی از شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی به هر کاری دست می‌زنند تا فارغ از هوای گرم و طاقت فرسایش بر عجایب و جاذبه های توریستی این شهر بیفزایند. از احداث جزایر مصنوعی گرفته تا ساخت پیست سرپوشیده اسکی با برف مصنوعی ... آنها امیدوارند با صرف هزینه هنگفتی که برای ساخت یک سالن مصنوعی اسکی کرده‌اند بر جاذبه‌های گردشگری دبی و بالطبع بر شمار گردش‌گران‌شان بیافزایند.

پیست اسکی سرپوشیده دبی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، داخل پیست اسکی اما دمای بین منهای ۳ تا منهای ۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

طولانی‌ترین پیست اسکی این سالن حدود ۴۰۰ متر است و این تله‌کابین‌ها هستند که ورزشکاران را از پایین به بالای پیست منتقل می‌کنند. در این سالن سرپوشیده برفی هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      واقعا پادشاهشون برای تفریحات سالم مردمشون دست به چه کارهایی که نمیزنه کارش درسته ...ما همه ی ثروت خدادای تو کشور مون هست فقط تو رو خدا یه سری به جنوب کشور بزنید با وسیله های تفریحی مردم ....چرا اونا قاتل -جانی- دزد -زور گیر -معتاد .....ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج