۱۲۸۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: برای ایران با جان بازی می‌کنم

بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: نزدیک به ۸۰۰ میلیون به تیم عجمان امارات بابت مبلغ رضایت نامه پرداخت کرده ام.

خبرگزاری ایسنا: محمد رضا خلعتبری درباره دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی خیلی خوب بود و گسترش فولاد تبریز نیز فوتبال با کیفیتی را انجام داد ولی خدا را شکر که توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و به پیروزی دست یابیم. تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی درباره جدایی از جمع بازیکنان پرسپولیس، بیان کرد: خوشحال هستم که به سپاهان آمده‌ام ولی مردم باید بدانند به دلیل اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌خواستند من را در تیمشان نگه دارند، از این تیم جدا شدم.

بازیکن تیم سپاهان درباره اینکه آیا مبلغ رضایت نامه انتقالش از باشگاه عجمان امارات به پرسپولیس به طور کامل پرداخت شده است یا خیر، اظهار کرد: تمام مبلغ را خودم پرداخت کردم. نزدیک به ۸۰۰ میلیون به حساب باشگاه عجمان امارات واریز کردم. نمی‌دانم موضوع قرارداد انتقال من به پرسپولیس به چه شکلی بود، زیرا باید جریمه نیز می‌دادند. در هر صورت از پرسپولیس جدا شده‌ام و نباید بیش‌تر از این صحبت کنم و برای هواداران پرسپولیس آرزوی موفقعیت می‌کنم.

خلعتبری درباره اینکه آیا مبلغ قرارداد اعلام شده وی با باشگاه سپاهان صحت دارد یا خیر، گفت: مبلغی که باشگاه سپاهان در مورد قرارداد من اعلام کرده، صحت دارد. یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مبلغ قرارداد من است ولی با پرداختی که به تیم عجمان داشتم امسال با کمی بالاتر از ۴۰۰ میلیون بازی خواهم کرد.

وی در خصوص بازی در تیم ملی فوتبال، گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت تیم سپاهان انجام می‌دهم. اگر سرمربی تیم ملی نیز صلاح دیدند و من را به تیم ملی دعوت کردند با جان و دل بازی خواهم کرد زیرا موفقیت تیم ملی برایم اهمیت بسیاری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج