۱۲۸۹۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آقایان در تابستان تیپ متفاوتی داشته باشید

این‌بار سراغ دو ترکیب کاملا متفاوت برای آقایان رفته‌ ایم؛ یکی ترکیبی کلاسیک و تعریف‌شده برای مجالس رسمی و دیگری ترکیبی اسپرت و اتفاقا برای استفاده روزمره در همین روزهای گرم تابستانی.

آقایان در تابستان تیپ متفاوتی داشته باشید
مجله زندگی ایده آل: گروه استالیست‌های لونالون به درخواست شما خوانندگان و همراهان همیشگی ما سراغ «امیرحسین شام‌بیاتی» رفته است. چهره سینمایی جوان و آشنایی که او را در فیلم‌هایی چون «چه زود عادت می‌کنیم»، «مرواریدهای خلیج‌فارس» و «نقطه سر خط» دیده‌اید. امیرحسین که اتفاقا در کنار دنیای بازی و بازیگری در حرفه مدلینگ هم سررشته دارد همراه ما و شماست برای به تصویر کشیدن پیشنهادهایی که هم برای رسیدن به ظاهری کلاسیک به کارتان می‌آیند هم برای اسپرت پوشیدن در همین روزهای گرم تابستانی.

کلاسیک و ماندگار

وقتی قرار است ظاهری کلاسیک داشته باشید شک نکنید که فارغ از مدلی که برای پوشش‌تان انتخاب می‌کنید، باید بدون بروبرگرد به انتخاب رنگ‌های تیره فکر کنید. در این شرایط مشکی متداول‌ترین انتخاب است اما شما می‌توانید به رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، قهوه‌ای و طوسی هم فکر کنید البته مشروط بر اینکه به‌قدر کفایت تیره باشند. با انتخاب رنگ‌هایی تیره از این دست کافی است با رنگ روشنی که برای پیراهن مردانه‌ مجلسی‌تان انتخاب می‌کنید و حتی رنگ کفش، ساعت و... هارمونی لازم را در ظاهرتان ایجاد کنید و به راحتی به بهترین انتخاب با متمایزترین ترکیب رنگی برسید.

- در این ترکیب هم لونالون سراغ رنگی‌ تیره رفته تا به ظاهری به قدر کفایت کلاسیک برسد. البته از یک ترفند ساده که شاید در تصویر به درستی دیده نشود برای از بین بردن سنگینی ظاهری لباس استفاده کرده آن ‌هم اینکه سراغ پارچه‌ای تیره اما با طرح چهارخانه رفته است. طرح چهارخانه پارچه باعث شده تا کت‌وشلوار پرانرژی‌ و متفاوت‌تر به‌نظر برسد و مهم‌تر از همه اینکه با روحیات جوان‌پسندانه هم جور دربیاید.

آقایان در تابستان تیپ متفاوتی داشته باشید

- همانطور که پیش از این هم اشاره شد وقتی پای رنگ‌های تیره در میان است برای انتخاب پیراهن مردانه‌تان فقط مجازید به رنگ‌های روشن فکر کنید. رنگ‌های روشن ضمن اینکه کنتراست خوبی با رنگ‌‌تیره کت‌وشلوار شما برقرار می‌کنند نه‌تنها اجازه نمی‌دهند رنگ چهره‌تان تیره و گرفته به نظر بیاید بلکه چهره‌ شما را باز‌ و گشاده‌روتر هم به تصویر می‌کشند.

- لونالون برای ایجاد هارمونی در این ترکیب سراغ کفش قهوه‌ای و حتی کمربند قهوه‌ای رفته است. این انتخاب باعث شده تا با جادکمه‌های قهوه‌ای رنگ کت توازن رنگی حساب‌شده‌ای برقرار شود.

- فراموش نکنید که در یک ترکیب کلاسیک باوقار و حساب‌شده انتخاب کفش، کمربند و حتی بندساعت یک‌رنگ هم‌خوان از واجبات است.

به‌روز بپوشید

وقتی پای ظاهری اسپرت در میان است این رنگ است که خودنمایی می‌کند. اگر قرار است اسپرت بپوشید بدون ذره‌ای تردید به بازی رنگ در ظاهرتان فکر کنید و از آنجا که فصل، فصل گرم تابستان است بدون لحظه‌ای درنگ باید سراغ رنگ‌های روشن بروید. برهمین اساس ترکیب پیشنهادی لونالون هم ترکیبی است با تکیه بر کنتراست رنگی بین رنگ روشن کرم و رنگ سرمه‌ای؛ آن هم در شرایطی که- همانطور که در تصویر آشکار است- این رنگ روشن است که حرف اول را می‌زند!

- حتی با انتخاب کت‌وشلوار هم می‌توانید به ظاهری اسپرت برسید اما به شرط‌ها و شروط‌ها! شرط اول اینکه هرگز به کت‌وشلوارهای یک‌دست فکر نکنید حتی اگر پای رنگ‌های روشن در میان باشد. شرط دوم اینکه به تضاد رنگی فکر کنید؛ قرار نیست کت‌وشلوار اسپرت شما نشانی از هارمونی و همانگی رنگی داشته باشد. شرط سوم هم شق‌ورق نبودن کت انتخابی شماست؛ کتی که انتخاب می‌کنید درست برخلاف کت‌وشلوارهای رسمی باید آزاد و راحت‌روی بدن‌تان بنشیند و بالاخره شرط آخر اینکه شلوارهای پارچه‌ای را فراموش کنید. شما در این حالت فقط مجازید به شلوار کتان آن هم بدون خط‌اتو یا شلوار جین فکر کنید.

- لونالون با در نظر گرفتن همه شروط لازم سراغ یک کت رنگ روشن و البته متفاوت رفته است. نکته قابل توجه اینجاست که روشنی رنگ کت علاوه بر اینکه با فصل همخوانی دارد و اجازه نمی‌دهد گرمای روزهای تابستانی شما را به دردسر بیندازد باعث می‌شود تا چهارشانه‌تر به نظر بیایید البته فاکتور دوم در شرایطی به کارتان می‌آید که اندامی نه‌چندان درشت و چهارشانه داشته باشید.

- لونالون در انتخاب پیراهن مردانه بازهم سراغ رنگی روشن(سفید مایل به کرم) رفته‌ است. انتخاب این رنگ ضمن اینکه به چرخش رنگ روشن در ظاهر شما کمک می‌کند با رنگ کت هم هارمونی خوبی برقرار کرده ‌است. نکته قابل توجه در انتخاب پیراهن حاشیه آستین‌های آن و استفاده زیرکانه از آنها برای هرچه اسپرت‌تر به نظر آمدن ظاهر است. شما هم می‌توانید هنگام انتخاب پیراهن ‌اسپرت‌تان به فاکتورهایی از این دست فکر کنید.

آقایان در تابستان تیپ متفاوتی داشته باشید

- ویژگی قابل توجه این ترکیب رفتن سراغ یک شلوار جین سرمه‌ای آن هم از نوع بسیار تیره‌اش برای ترکیب با کت کرم‌‌رنگ (متمایل به زرد) انتخابی است. این ترکیب به‌خاطر کنتراست ذاتی که در خود دارد تضاد خوبی در کل ست برقرار کرده ضمن اینکه به اسپرت شدن هرچه بیشتر پوشش هم کمک شایانی کرده است.

- دستمال سرمه‌ای که در جیب کت قرار گرفته به سادگی رنگ روشن بالاتنه را به رنگ تیره شلوار وصل کرده است.

- شلوارجین انتخابی در این ترکیب تمام فاکتورهای لازم برای یک شلوار اسپرت را داراست اما مهمترین ویژگی آن دقت در رنگ نوار دوبل لبه شلوار است. نوار دوبل ویژگی قابل توجهی برای رسیدن شما به ظاهری اسپرت است اما مشروط بر اینکه رنگ این نوار با رنگی که برای ظاهرتان انتخاب می‌کنید هارمونی لازم را داشته باشد.

- در این ترکیب لونالون در راستای برقراری هماهنگی مورد نیاز سراغ کفشی به رنگ کرم با لژ قهوه‌ای رفته است. رنگ کرم کفش علاوه‌ بر اینکه آن را به انتخابی کاملا هم‌خوان با فصل تبدیل می‌کند، با رنگ پیراهن انتخابی هم کاملا همخوان است اما نکته قابل توجه در انتخاب این کفش دقت در رنگ لژ آن است. لژ قهوه‌ای کفش باعث شده تا رنگ قهوه‌ای درکل ست چرخش خوبی داشته باشد به‌خصوص که این رنگ در لبه دوبل شلوار، دکمه‌های کت و حتی رنگ بندساعت هم تکرار شده است.

- نکته قابل توجه در این ترکیب دقت به رنگ صفحه ساعت علاوه بر رنگ بدن آن است. رنگ روشن صفحه ساعت علاوه بر اینکه با رنگ روشن بلوز هماهنگی دارد باعث شده تا ساعت انتخابی لونالون به قدر کفایت اسپرت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج