۱۲۹۴۹
۱۲ نظر
۵۰۴۸
۱۲ نظر
۵۰۴۸
پ

سوسن خانوم برج میلاد را به هم ریخت

حضور خوانندگان گروه پر طرفدار «بروبکس» در کنسرت فریدون اسرایی سبب شد تا بار دیگر خوانندگان ماهواره‌ای با حضور خود در بین مردم خبرساز باشند.

حضور خوانندگان گروه پر طرفدار «بروبکس» در کنسرت فریدون اسرایی سبب شد تا بار دیگر خوانندگان ماهواره‌ای با حضور خود در بین مردم خبرساز باشند.

ظاهرا حضور خواننده های ماهواره ای در برنامه های زنده پاپ داخلی به شدت همه گیر شده و پس از حضور ساسی مانکن و آرمین ۲AFM در سالن همایش های برج میلاد، این بار نوبت خواننده‌های گروه «بروبکس» بود که با حضور در کنسرت فریدون آسرایی مورد توجه اهالی موسیقی قرار بگیرند.

این گروه که ترانه معروف آنها «سوسن خانوم» به محبوبیتی فراوان در بین ایرانی‌ها دست یافت، با حضور در برنامه فریدون به تمام شایعه هایی که خبر از خروج آنها از کشور می‌داد پایان دادند. این گروه در حال ساخت ویدئوی جدیدشان هستند که از قرار معلوم همان تیم قبلی مسئولیت ساخت آنرا بر عهده گرفته اند.

همچنین فریدون آسرایی در این برنامه به اجرای قطعات پر طرفدارش از جمله «آهای خوشگل عاشق» ، «سلام» و «طاقت بیار» پرداخت که مورد استقبال حاضرین در سالن نیز قرار گرفت.

«شادی قیطانچی» ، تهیه کننده جوان این برنامه هم در برخورد با اهالی رسانه مانع از حضور تمامی عکاسان و خبرنگاران در اتاق بک استیج شد و با گفتن جمله « من احتیاجی به پوشش خبری این برنامه از سوی رسانه های همیشه مغرض داخلی ندارم!»، باعث شد تمام اهالی رسانه محل برنامه را به نشانه اعتراض ترک کنند تا هیچگونه عکس و گزارش تصویری از این برنامه در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر نشود.

منبع: پانا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سوسن خانوم برج میلاد را به هم ریخت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      چيه آخه اين شررووررا آبرو موسيقي هم ميبرن!!

    • شهرام

      سلام - تهیه کننده اولا میانسال و با تحربه و دوما اینکه مرد باید باشه - من مطمئنم که اگه تهیه کننده مرد بود هیچ وقت همچین حرفی نمیزد

    • m

      اه اه اه اه!!!!با این آهنگ مسخرشون...

    • فاران

      کدوم آهنگ ؟ کدوم موسییقی ؟
      کدامیک از آهنگسازان و موسیقیدانان برجسته ایران که کم هم نیستند این مزخرفات رو بعنوان موسیقی قبول دارن ؟؟!!!!

    • بدون نام

      تهیه کننده باید مرد باشد !!!!!

    • علي

      يه مشت سوسول قرتي و به اون قول معروف بچه مايه دار بيتربيت!!!
      يه مشت بيكار تر و مشنگ ترم ازشون استقبال ميكنن. واقعاكه

      پاسخ ها

      • ژاكلين

        آقاي محترم نميدونم چند سالتونه يا چقدر تجربه دارين فقط لطفا اين رو ياد بگيريد كه به نظر و طرز زندگي ديگران تا وقي به شما ضرري نرسونده احترام بگذاريد و كاري به اين كه يكي مايه داره و چنين و چنان ميكنه، اون يكي سوسوله و بقيه هم قرتي كاري نداشته باش و زندگي خودت رو بكن چون ما ياد گرفتيم به جاي اين كه صبح كه از خواب پا ميشيم به درونمون و صورتمون تو آينه و خونه خودمون نگاه كنيم به زندگي ديگران سرك بكشيم و هر آنچه براي ما ناخوشاينده براي ديگران ممنوع ميدونيم و ... اگر هر كس سرش به زندگي و شخصيت خودش باشه ممكنه ما هم يه روزي مثل كشوراي پيشرفته به يه جايي رسيديم و تونستيم به جاي اينكه بگيم فلان دانشمند كه تو آمريكا و ... اينقدر معروفه كه دنيا جلوي پاهاش زانو ميزنه ايرانيه بتونيم همين حرفو در مورد ايرانيي كه تو مملكت خودش يعني ايران خودمون زندگي ميكنه بزنيم. ببخش بخاطر نصيحت هاي مادربزگانم البته مادربزرگ نيستم ولي مادر هستم (البته پسر من كوچيكه و كارش هنوز به اينجا نرسيده كه نظر بده در ضمن مايه دارم نيستيم كارمند ساده ايم) و اين مطلب رو براي همه كساني كه مثل شما فكر ميكنند مي نويسم.
        موفق باشيد و خدا نگهدارتون باشه

    • مانا

      واقعا از فریدون بعیده ، بروبکس اگه خوبه واسه خودش خوبه (که تازه از لحاظ موسیقایی قابل قبول نیست)چه ربطی به سبک کاری فریدون داره . فریدون خودش اونقدر محبوب هست که نیازی به تبلیغات اینچنینی نداشته باشه.

    • بدون نام

      برای مقابله با خواننده های لس آنجلسی باز دم اینا گرم

    • hldv

      fبه نظر اينجانب اين افراد نيز حق دارند تا موسيقي سبك خودشون رو ارائه كنند.شايد به نظر بعضي از هم وطنان نوع موسقي ارائه شده مورد تاييد نباشه. اما به ياد داشته باشيد كه خوانندگاني جاز ويا خوانندگاني مانند مرحوم فرهاد يا فريدون فروغي نيز در زمان خود زياد استقبال نداشتند .البته اين جانب قصد مقايسه كردن نوع موسيقي را ندارم .و فقط معتقدم كه اگر اين گروه بد خواندن يا جلف خواندن چرا اينقدر درحافظه كوتاه مدت جامعه تاثير گذاشتند. با ارزوي موفقعيت براي تمامي دوستداران و منتقدان موسقي ايراني

    • سماء

      اهنگشون که جالب بود....ولی تهیه کننده خیلــــــــــــــــــــــی مغروره حالا انگار کیه؟؟؟

    • بدون نام

      این نشون میده مردم چقدر علاقه دارن به چیز های داخل :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج