اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۵۵۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ اسامی آن دسته از بازیکنانی را که برای آغاز کارش در لیگ برتر انگلیس به آنها نیاز ندارد، اعلام کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه دیلی‌میلی انگلیس، لوئیز فن‌خال در آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال منچستریونایتد گروهی از بازیکنانش را کنار کشیده است تا به آنها اعلام کند که باید به فکر یافتن تیمی جدید برای خود باشند، چون با عملکرد خود در اردوی پیش فصل نتوانسته‌اند او را متقاعد کنند.

به گزارش دیلی‌میل سرمربی پیشین تیم ملی هلند روز گذشته (یکشنبه) با هفت نفر از بازیکن خود از جمله، رافائل داسیلوا، خاویر هرناندس، مروان فلینی، ویلفرد زاها، نانی،‌ ویل کین و شینجی کاگاوا جلسه‌ای گذاشته است تا بگوید که از عملکردشان در یک ماهی که آنها را زیر نظر داشته، راضی نیست.

در بین این هفت بازیکن تنها کاگاوا، هافبک ژاپنی شیاطین سرخ توانسته مجوز ماندن در اولدترافورد را بگیرد که البته ماندن او چیزی بیش از ایفای نقش به عنوان جانشین و ذخیره دو هافبک اصلی تیم، آندر هررا و خوان ماتا نیست.

قرار دادن رافائل داسیلوا در فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد یکی از تصمیمات غیرمنتظره فن‌‌خال بوده است به خصوص که این بازیکن برزیلی‌الاصل یکی از مهره‌های ترکیب اصلی منچستریونایتد سرالکس فرگوسن بود.

گفته می‌شود منچستریونایتد برای فروش هفت بازیکن مازاد فن‌خال به خصوص در خط دفاعی عجله‌ای ندارد، چرا که ابتدا می‌خواهد از رسیدن به گزینه‌های مورد نظر خود در بازار نقل‌وانتقالات اطمینان حاصل کند.

توماس فرمائلن، مدافع بلژیکی آرسنال که به تازگی به بارسلونا پیوسته است یکی از گزینه‌های فن‌خال بود که حالا باید قید رسیدن به او را بزند. دیگر گزینه مربی هلندی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی‌اش، متس هوملز، مدافع آلمانی بورسیا دورتموند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج