۱۲۹۶۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: قلعه‌نویی مرا نمی‌خواهد اما ...

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: قلعه‌نویی سه فصل است که می‌گوید مرا نمی‌خواهد اما من هیچ‌گاه پشت سر او حرف نزدم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پدیده مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: برد روحیه‌بخشی به دست آوردیم و شرایط ما هفته به هفته بهتر خواهد شد چرا که بدنسازی فشرده‌ای انجام داده بودیم و با گذشته زمان شرایط ما بهتر می شود.

وی درباره اینکه گرفتن سهمیه آسیایی برای پدیده هدف بلندپروازانه‌ای است یا نه‌،‌ادامه داد: در فوتبال ایران چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما ما طبق سیاست‌های باشگاه پیش می رویم که اول حفظ تیم در لیگ برتر است اما برای به دست آوردن موفقیت ناامید نیستیم و می رویم که امتیاز به دست آوریم به شرطی که بازیکنان شرایط تیم را درک کنند همانگونه که ما با صبای قم سهمیه آسیایی گرفتیم پس می‌توانیم با پدیده هم شرایط خوبی داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان درباره اینکه با گلزنی‌هایی که او در لیگ برتر انجام داده دست‌نیافتنی‌تر شده، اظهار داشت: اتفاقا خیلی هم دست‌یافتنی‌تر هستم! به هر حال پست من مهاجم است و ثمره تلاش بازیکنان را به ثمر می‌رسانم و همیشه سعی کردم که مهره موثری برای تیمم باشم اما در هر تیمی که بازی کردم همیشه انتظارات از من بالا بوده و امیدوارم که در این فصل هم بتوانم عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم تا مردم خراسان از من راضی باشند.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان که فصل گذشته در صبای قم بازی می‌کرد در خصوص دیدار این هفته این دو تیم تصریح کرد: من صبا را می‌شناسم و با تفکرات مرفاوی آشنا هستم و اگر از من به عنوان بازیکن کمک بخواهند اطلاعاتم را در اختیار بازیکنان پدیده قرار می‌دهم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات نکونام و ایمان موسوی علیه قلعه‌نویی و اینکه آیا او هم قصد دارد درباره این موضوع صحبت کند، گفت: من همیشه با واقعیات زندگی می‌کنم و قرار نیست همیشه همه اتفاقات به کام من باشد و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که اگر موضوعی به نفع من نبود علیه شخصی جبهه بگیرم. من هیچ گاه علیه بزرگتر از خودم صحبت نمی‌کنم و اگر هم اتفاقی بین من و قلعه‌نویی افتاده بین خودمان بوده و این بحث‌ها مطرح نشود بهتر است.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه این روزها حرمت‌ها از بین رفته و احترام کمرنگ شده است و شرایط به گونه‌ای شده که اگر در تیمی باشیم همه چیز خوب است و اگر از تیم بیرون برویم افشا می‌کنیم! اگر چنین موضوعی بوده چرا همان موقع که در تیم بودیم افشاء نکردیم؟! ما باید سطح درکمان را بالاتر ببریم و هرچه هست همان را بپذیریم. من علیه کسی حرف نمی‌زنم چرا که قلعه‌نویی سه سال مربی من بوده و الآن هم سه فصل است که می‌گوید من را نمی‌خواهد اما علیه او حرف نمی‌زنم و ناراحت هم نیستم چرا که دنیای حرفه‌ای است و همانگونه من یک روز به استقلال آمدم یک روز هم از این تیم می‌روم و امیدوارم که این حرف‌ها هرچه زودتر تمام شود.

رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان صحبت‌هایش ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان در سانحه هوایی تهران را تسلیت گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج