۱۲۹۶۲۸
۳ نظر
۵۰۳۳
۳ نظر
۵۰۳۳
پ

اشک‌ امدادگر هنگام دیدن جسد یک کودک

زمانی که نیروهای نظامی، انتظامی، اورژانس و آتش نشانی سر صحنه سقوط هواپیما نظاره‌گر بودند، چه کسانی در حال خارج کردن اجساد سوخته شدگان سقوط آنتانوف بودند؟

خبرگزاری فارس: زمانی که نیروهای نظامی، انتظامی، اورژانس و آتش نشانی سر صحنه سقوط هواپیما نظاره‌گر بودند، چه کسانی در حال خارج کردن اجساد سوخته شدگان سقوط آنتانوف بودند؟

بعد از اعلام خبر سقوط یک فروند هواپیما متعلق به سپاهان ایر در تهران، تمام دستگاه‌های امداد رسان به همراه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی به سرعت خود را به سر صحنه حادثه رساندند.

بازماندگان حادثه که اغلب از هواپیما به بیرون پرت شده بودند، به سرعت توسط نیروهای اورژانس تهران به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتقال 3 نفر از مصدومان به وسیله بالگرد اورژانس هوایی را شاید بتوان مهمترین مأموریت این اورژانس پس از آغاز بهره‌برداری از روز هجدهم این ماه دانست.

سایر مصدومان نیز به سرعت و به وسیله خودروهای آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند اما در این میان وظیفه جستجو برای یافتن بازماندگان و اجساد بر عهده نیروهای دیگری بود.

به گفته شاهدان عینی و مشاهدات خبرنگار فارس، همه نیروهای حاضر در صحنه حادثه در انتظار بودند تا نیروهای امداد و نجات بعد از یافتن بازماندگان، اقدام به بیرون کشیدن اجساد سوخته شدگان در هواپیمای آنتانوف کنند.

در این میان هیچکدام از نیروهای امدادی به جنازه‌های روی زمین مانده نزدیک نشدند و این امدادگران هلال احمر بودند که به مانند وظیفه‌شان در شرایط سخت را به انجام می‌رساندند.

امدادگری که اندام سوخته و از هم پاشیده کودکی را بسته بندی می‌کرد اشک می‌‌ریخت اما همچنان به وظیفه امدادگری خود ادامه می‌داد.

جدا کردن و بسته بندی اجساد سانحه دیروز از یافتن اجساد در حوادثی مانند سیل و زلزله بسیار سخت‌تر بود چرا که اجساد به طور کامل سوخته بودند و اندام بیشتر آنها از هم جدا شده بود. این دلیل شد تا دیگر نیروهای حاضر در صحنه سقوط آنتانوف، حاضر به بسته بندی جنازه سوخته شدگان نشوند و این وظیفه سنگین بر دوش امدادگران هلال احمر بیفتد.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: به محل اطلاع از وقوع حادثه، 23 تیم از هلال احمر استان تهران و سازمان امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: وظیفه 70 نفر نیرویی که در قالب 23 تیم عملیاتی در صحنه حاضر شده بودند، جستجوی بازماندگان و یافتن اجساد بود.

در این میان بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز به سرعت خود را به سر صحنه حادثه رساند تا مصدومان احتمالی را به مراکز درمان منتقل کند گرچه مصدومان به وسیله اورژانس هوایی منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انا

      کاش این حادثه سر مسیولین این حادثه می اومد تا با بی مسؤلیتیشون این اتفاق سر مردم نمی امد جون مردم براشون مهم نیست خدا مسبب این حادثه را...

      پاسخ ها

      • مملي

        نترس اگه اين اتفاق واسه مسئولين افتاده بود يك هفته عزاي عمومي اعلام مي كردن و جد و پدر جد خلبان و ... رو مقصر اعلام مي كردن و اونو مسئول اين حادثه مي دونستن.

    • لیلا

      جان مردم هیچ ارزشی ندارد وگرنه به هواپیمایی که یک موتورش نقص فنی دارد اجازه پرواز نمیدادن .خدا به بازماندگانشان صبر بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج