۱۲۹۷۵
۴ نظر
۵۰۳۸
۴ نظر
۵۰۳۸
پ

اين‌كه عاشق جسم و صورت همسرتان باشيد خوب است اما...

فقط عاشق من باش!

حتي قبل از اين‌كه دكتر جان گري كتاب مردان مريخي و زنان ونوسي را بنويسد، مردان و زنان به‌خوبي از تفاوت‌هاي يكديگر آگاه بودند اما مشكل اين بود كه آن‌ها نمي‌دانستند چطور با وجود اين تفاوت‌ها با يكديگر كنار بيايند. دانستن نكات زير مي‌تواند قسمت بيشتري از مشكلات‌تان را برطرف كند؛ امتحان كنيد.

فقط عاشق من باش!
فقط عاشق من باش!

حتي قبل از اين‌كه دكتر جان گري كتاب مردان مريخي و زنان ونوسي را بنويسد، مردان و زنان به‌خوبي از تفاوت‌هاي يكديگر آگاه بودند اما مشكل اين بود كه آن‌ها نمي‌دانستند چطور با وجود اين تفاوت‌ها با يكديگر كنار بيايند. همه چيزي كه زنان از مردان مي‌خواستند اين بود كه مردان به هر طريقي شده بايد از نيازها و خواسته‌هاي آن‌ها سردربياورند و در مقابل فكر مي‌كنيد مردان چه مي‌خواستند؟ مردان هم آرزو مي‌كردند كه زنان هيچ‌چيزي از آن‌ها نخواهند اما دانستن نكات زير مي‌تواند قسمت بيشتري از مشكلات‌تان را برطرف كند؛ امتحان كنيد.


نزديك‌ترين همسايه

اين‌كه عاشق جسم و صورت همسرتان باشيد خوب است اما عشقي ناب و اصيل نيز درون شما قرار دارد. نزديك‌ترين همسايه شما همسرتان است. اجازه دهيد كه محبت به خانه قلب‌تان وارد شود و همسرتان را به‌عنوان نخستين و مهم‌ترين عشق، وارد قلب‌تان كنيد. براي داشتن ازدواجي موفق نياز داريد كه بارها عاشق شويد البته هر بار عاشق همان يك فرد.


در مورد زنان معجزه مي‌كند

از عبارت «متشكرم»، «آفرين» و «خوب از عهده كار برآمدي» استفاده كنيد. عبارت «متاسفم» نيز اغلب ضروري است؛ در قدرداني و تعريف كردن از همسرتان دست‌ودلباز باشيد. هرگز وارد مبحث مقايسه كردن نشويد. هيچ فردي صددرصد كامل يا صددرصد ناقص نيست. همه ما لغزش‌ها يا نقص‌هايي داريم. هميشه به‌خصوصيات خوب همسرتان نگاه كنيد.


حقيقتي كه بالاخره رو مي‌شود

فرقي نمي‌كند كه ازدواج‌تان عاشقانه، توافقي يا تحميلي باشد، تفاوت‌هاي‌تان مسلما روزي آشكار خواهد شد؛ چون هردوي شما پيشينه، تربيت و محيط خانوادگي متفاوتي داريد. تفاوت‌ها، خطاها و نقص‌هاي واضح بين خود و همسرتان را ناديده بگيريد.


نكته‌اي كه نجات‌تان مي‌دهد

وقتي صبح خانه را به قصد محل كار ترك مي‌كنيد، بهترين رفتار ممكن را داشته باشيد. اگر همسر شما در حال شكايت كردن يا تحريك كردن شماست، در اين مواقع سكوت بهترين جواب است يا برعكس؛ مي‌توانيد بگوييد: «عصر در موردش با يكديگر صحبت مي‌كنيم.» موفقيت در ازدواج اين نيست كه جفت خوبي پيدا كنيم بلكه به اين بستگي دارد كه جفت خوبي براي همسرمان باشيم.


آنچه مردان مي‌خواهند

مردان دوست دارند كه همسران‌شان آن‌ها را همانطوري كه هستند دوست داشته باشند حتي زماني كه كار اشتباهي را مرتكب مي‌شوند. سعي نكنيد كه همسر خود را مطابق آنچه دوست داريد تغيير دهيد. براي داشتن يك ارتباط خوب قبل از هرچيز ياد بگيريد كه همسرتان را با همين ويژگي‌هايي كه دارد، دوست داشته باشيد.


حواس‌تان به آغاز روز باشد

خيلي‌ها عقيده دارند صبح را بايد با موزيكي آرام و شاد شروع كرد اما داشتن لبخندي دلنشين گاهي از طنين يك موسيقي زيباتر است. صبح زود، همه همسران بايد سعي كنند آرام و سرحال باشند. هيچ بحث و اختلاف نظري را در صبح زود با يكديگر نداشته باشيد.


استعداد منحصر به فرد انسان‌ها

بشاش باشيد و به مشكلات‌تان بخنديد. تا آنجا كه مي‌توانيد لبخند به لب داشته باشيد. تنها انسان‌ها نعمت داشتن چنين موهبتي را در اختيار دارند. حيوانات اين استعداد منحصر به فرد را ندارند. آيا مي‌دانيد هنگام خنديدن 20 ماهيچه اما هنگام اخم كردن 70 ماهيچه بدن‌تان را به كار مي‌گيريد؟ پس بخنديد.


وقتي از محل كار برمي‌گرديد

بعد از اين‌كه از محل كارتان به خانه برگشتيد، حال همسرتان را بپرسيد و علاقه خود را در مورد اين‌كه طول روز را چگونه گذرانده با اين جمله به او نشان دهيد: «روزت را چگونه گذراندي؟» شما بايد قدرداني و حمايت خود از همسرتان را نشان دهيد و او را با لبخندي خوشايند و رضايت آميز به اوج برسانيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فقط عاشق من باش!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سودا

      ممنون واقعا جالب بود همچنین کاربردی

    • مونا

      باز خلاقیت تو تیتر زددن!!
      مرمر جون شگرد جدید شکنجه نداری آپدیت شیم واسه اینا؟؟؟

    • مهدي بندري

      اي ول.دمت گرم.خوشمان آمد.اي كاش قبل از بيوه شدنمان اين چيزها را ياد ميگرفتيم.نوش دارو بعد از ......

    • somayeh

      همه چی عالیه دست مریزاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج