۱۳۰۲۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه گالری‌ های تهران برای آخر هفته

گالری‌ها و مراکر هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی میزبان علاقه‌مندان هنر در روزهای پایانی مرداد ماه هستند.

خبرگزاری ایسنا: گالری‌ها و مراکر هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی میزبان علاقه‌مندان هنر در روزهای پایانی مرداد ماه هستند.

نمایشگاه آثار تعدادی از دانشجویان رشته‌ی عکاسی، با موضوع انتظار برای امام زمان (عج)، در متروی انقلاب تهران برپا شده است. این آثار مجموعه‌ی انتخاب شده از عکس‌های تعدادی از دانشجویان مستعدی است که علاقه‌مند به حضور در مجامع عمومی و فضای حرفه‌ای بودند.

این نمایشگاه از ۱۹مرداد ماه به مدت یک هفته در متروی انقلاب تهران در جریان است.

گالری آران

گالری آران میزبان ویدیو آرت علی‌یار راستی با موضوع «پیش‌درآمد» است. هنرمند در این ویدیو آرت تلاش کرده است که هم برداشت‌های بلند و هم لوپ را در کار خود بگنجاند. این آثار فیگوراتیو و ناتورالیست هستند و بی‌مدت‌اند و زمان ندارند. این نمایش از ۳۱ مردادماه تا ۱۲ شهریور از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در گالری آران به آدرس واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، شماره ۱۲ اجرا می‌شود.

موزه عکسخانه شهر

چند قطعه از اعلان‌های دوره مشروطه از مجموعه شخصی ناصرالدین حسن‌زاده در موزه عکسخانه شهر به نمایش گذاشته شده است. ۱۵ قطعه از اعلان‌های دوره مشروطه (دوران مظفرالدین شاه و محمدعلی شاه) به همراه هفت قطعه عکس از دوران مشروطه که متعلق به آرشیو موزه است، در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه اعلان‌های مشروطه از ۱۹ مرداد تا ۷ شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ۹ تا ۱۳ در موزه عکسخانه شهر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز، میزبان علاقه‌مندان است.

موزه عکسخانه شهر جمعه‌ها تعطیل است.

فرهنگسرای ابن‌سینا

یک عکاس با نگاهی سیاه و سفید و خاکستری، زندگی پر از محرومیت بخشی از مردم را به تصویر کشیده است. در نمایشگاه «شوکا» ۱۳ قطعه عکس سیاه و سفید ۵۰*۷۵ با موضوع مستند اجتماعی به نمایش گذاشته که مربوط به محدودیت‌ها و محرومیت‌های مردمی است که در روستاها و شهرستان‌های مختلف زندگی می‌کنند. نگاه به زن و آزادی‌های او و همچنین زندگی دختربچه‌های این مناطق از موضوعات مورد توجه عکاس برای این عکس‌ها بود.

نمایشگاه عکس «شوکا» از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای ابن‌سینا به نشانی شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

گالری حنا

یک هنرمند با به‌کار بردن مفهوم «بی‌نظمی» در تابلوهای نقاشی، تخیل و ذهنیت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. در این نمایشگاه ۱۲ تابلو با تکنیک ماژیک و در سایز ۵۰*۳۵ سانتی‌متر و با موضوع بی‌نظمی قرار دارد. این نقاشی‌ها تخیل محض هستند و پیام خاصی ندارند و هنرمند تخیلات، ذهنیات و دورن خود رابا مخاطب به اشتراک گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی‌های این هنرمند از ۱۷ تا ۳۱ مرداد ماه در گالری حنا به نشانیخیابان دولت، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی، خیابان جهانتاب، بیگلرپور شرقی، شماره ۱۹ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

گالری حنا پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

فرهنگسرای نیاوران

هنرمندی که پنجاه سال است نقاشی می‌کشد، آثار خود را در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته است. پریوش حکیم رابط ۱۸ عدد از آثار نقاشی خود را که با رنگ روغن و آبرنگ تهیه ‌کرده‌ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته است. محتوای این آثار طبیعت است و به سبک امپرسیونیسم کار شده است.

این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۶ مردادماه، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در ایام تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران در جریان است.

گالری نهاوند

یک نمایشگاه گروهی از آثار نقاشی تعدادی از هنرمندان در گالری نهاوند برگزار می‌شود. لیلا صبوحی داریانی -یکی از این هنرمندان- درباره این نمایشگاه اظهار کرد: حدود ۴۴ اثر از آثار نقاشی من، دنیا صبوحی داریانی و آرزو بور بور در گالری نهاوند به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه از جمعه ۱۷ مردادماه آغاز و تا پنج‌شنبه ۲۳ مردادماه ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۰ در گالری نهاوند به آدرس بلوار میرداماد، غرب ایستگاه مترو، جنب برج نادر، پلاک ۲۱۴ است.

گالری نی

هنرمندی که آثار خود را از نقاشی‌های انتزاعی هندی مایه گرفته است، نقاشی‌های خود را در گالری نی به نمایش گذاشته است.

امیرساسان مصطفوی، اظهار کرد:‌ حدود ۲۵ عدد از آثار نقاشی‌خط خود را در گالری نی به نمایش می‌گذارم. مضامین این آثار الله، بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم و ابیاتی از دیوان شمس، حافظ و خیام است. البته در ابتدا وقتی به اثر نگاه می‌کنیم شاید متوجه ابیات نشویم. چون به گونه‌ای کشیده شده که شاید خواندن باید آسان نباشد. در این آثار متن بهانه‌ای برای اجرای تکلیف بوده است. با این همه ابیات زیر هر اثر آمده است.

این نمایشگاه از جمعه ۱۷مردادماه آغاز می‌شود و تا یک هفته برقرار است. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۹ در محل گالری نی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج