۱۳۰۳۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

درمان رایگان ساکنان بیمه شده خانه سالمندان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در نظر دارد مخارج درمان ساکنان خانه سالمندان بیمه شده را پرداخت کند.

ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در نظر دارد مخارج درمان ساکنان خانه سالمندان بیمه شده را پرداخت کند.

دکترعلی ربیعی در مراسم بهره برداری از مرکز جامع توان بخشی سالمندان مجد شهرستان اردکان در استان یزد و آغاز ساخت مرکز تحقیقات سالمندی این شهرستان افزود: سالمندی در جامعه مورد توجه شایسته قرار نگرفته است و مطالعات نشان می دهد جمعیت ایران در سال های آینده به مرور به دوران سالمندی و کهنسالی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جامعه ایران برای ورود به دوران سالمندی آمادگی ندارد، اظهار کرد: متاسفانه هیچ گونه آموزشی هم در این زمینه صورت نگرفته است.

ربیعی یادآور شد: در گذشته، نهادها و ارزش های سنتی پذیرای سالمندان در خانه خودشان بودند ولی متاسفانه امروز این ارزش های سنتی در خانواده کمرنگ شده است.

این مسوول، با بیان اینکه خانه سالمندان باید با ارزش های دینی و روش های مدرن به نگهداری سالمندان اقدام کنند، خاطرنشان کرد: فشارها در زندگی شهری موجب بی اعتنایی نسل ها به سالمندان شده و این رها شدگی سالمندان را بدنبال داشته است.

وی وجود پزشک سالمندان را از نیازهای جامعه خواند و با بیان اینکه ایران به نهضت خیری در خصوص سالمندان نیاز دارد، گفت: باید با الگو برداری از خیران روح نیکوکاری را در جامعه گسترش دهیم.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز جامع توانبخشی سالمندان مجد اردکان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که در شروع کار هفت سالمند در این مرکز نگهداری می شوند.

همچنین با حضور ربیعی کار ساخت مرکز تحقیقات سالمندی اردکان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و اختصاص یک میلیارد ریال هزینه اولیه که از سوی خیرین تامین شده است آغاز شد.

قرار است این بنا که مرکز تحقیق و پژوهش در زمینه سالمندی خواهد بود در سه طبقه و ۶۰۰ متر مربع زیربنا احداث و بقیه اعتبارات آن از سوی دولت تامین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج