۱۳۰۳۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یکشنبه، اعلام نتیجه کنکور دکتری ۹۳

رئیس سازمان سنجش افزود: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون در روز يكشنبه ۲۶ مرداد از طريق ‌سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org اعلام می شود.

مهر: رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ روز يكشنبه ۲۶ مردادماه از طريق ‌سايت سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر ابراهیم خدایی گفت: داوطلباني كه در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ پس از انتشار كارنامه اوليه نسبت به درج اولويت‌هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته خود مندرج در سايت اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام کرده و بر اساس نتايج گزينش اوليه در يك يا چند كدرشته‌محل از اولويت‌هاي انتخابي براي مصاحبه معرفي و در مصاحبه شركت کردند، می توانند نتایج آزمون خود را در سایت مشاهده کنند.

وی افزود: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون در روز يكشنبه ۲۶ مرداد از طريق ‌سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org اعلام می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي اين آزمون قرار مي‌گيرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعيه‌ سازمان با مراجعه به وب سايت اطلاع‌رساني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ذيربط و كسب اطلاع از برنامه زماني ثبت نام و مدارك مورد نياز براي ثبت نام مربوط به هر كدرشته محل، در زمان مقرر براي ثبت‌نام و ساير مراحل پذيرش به نشاني مشخص شده در سايت موسسه آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند.

تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۹۱ نفر در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ ثبت نام کردند. آزمون در روز ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار شد.

از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده، تعداد ۱۹۴ هزار و ۲۹۶ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون ۴۹ هزار و ۵۳۷ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی ۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر برای مصاحبه معرفی شدند.

ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۱۸۸ نفر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج