۱۳۰۶۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجمع خانواده های شین‌ آبادی مقابل پاستور

پس از گذشت نزدیک به دو سال از حادثه دانش‌آموزان مدرسه شین‌آباد اما هنوز مشکلات آنها مرتقع نشده و برای احقاق حقوق خود در مقابل ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: پس از گذشت نزدیک به دو سال از حادثه دانش‌آموزان مدرسه شین‌آباد اما هنوز مشکلات آنها مرتقع نشده و برای احقاق حقوق خود در مقابل ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند.

۱۵ آذر ۱۳۹۱ بود که کلاس درس دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان پیرانشهر دچار آتش‌سوزی شد و از ۳۷ دانش‌آموز داخل کلاس، ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند.

روند درمان و پرداخت دیه این دانش‌آموزان توسط دولت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری شد.

اما با گذشت حدود ۱۸ ماه و نزدیک به ۲ سال از گذشت این حادثه دلخراش اما هنوز مشکلات این دسته از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها همچنان ادامه دارد و متولی پاسخگویی به مشکلات آنها مشخص نیست.

هم‌اکنون خانواده و دانش‌آموزان آسیب دیده در جریان آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد مقابل ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

راک، پدر یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده در مدرسه شین‌آباد گفت: هیچ جوابی از مستمری، دیه و بیکاری فرزندانمان نمی‌دهند و می‌خواهند نصف دیه را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه هنوز کسی سراغی از حال و اوضاع ما نگرفته است، گفت: تمام خانواده دانش‌آموزانی که در مدرسه شین‌آباد حادثه دیده‌اند جلوی ریاست جمهوری تجمع کرده‌ایم.

راک، با بیان اینکه بیمه ایران می‌خواهد نصف دیه فرزندم را پرداخت کند، گفت: دیه فرزندم ۴۵۵ میلیون تومان است که بیمه ایران می‌خواهد نصف آن یعنی ۱۶۵ میلیون تومان را پرداخت کند.

او گفت: ما این موضوع را قبول نداریم؛ ضمن اینکه بیمه ایران می‌خواهد از ما تعهد محضری بگیرد تا شکایتی نکنیم که ما این موضوعات را قبول نداریم.

او گفت: در تهران و در آذربایجان غربی نتیجه نگرفتیم و از طرفی هم آموزش و پرورش فقط قول می‌دهد.

خانواده و خود دانش‌آموزان حادثه دیده دچار مشکلات روحی و روانی و همچنین اقتصادی فراوانی شده‌اند و اکنون نیازمند حمایت هستند که متأسفانه در پرداخت دیه این دانش‌آموزان هم مشکلاتی وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج