جاباما
۱۳۲۴۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«محمدعلی کشاورز» بغض کرد

محمد علی کشاورز که از شنیدن خبر درگذشت اکبر خواجویی ناراحت شده بود با بغضی که در گلو داشت، گفت: کارگردان خوب مملکتمان رفت؛ دیگر کسی به نجابت و کاربلدی خواجوی نخواهد آمد.

خبرگزاری ایسنا: این بازیگر پیشکسوت سینما‌، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی، خاطرنشان کرد: خدا رحمت کند اکبر خواجویی را؛ او یکی از بهترین، با شرف‌ترین و نجیب‌ترین کارگردانان ایران بود و در تمام مدتی که با او کار کردم، غیر از نجابت و کاردانی از این مرد هیچ ندیدم.

او در حالی که از اکبر خواجویی یاد می‌کرد با ابراز ناراحتی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم دیگر مثل آقای خواجویی در این مملکت پیدا شود، چرا که او در نجابت تک بود. خواجویی یک هنرمند به تمام معنا بود که نجابت او بهترین حسنش بود.

کشاورز سپس از همکاری با اکبر خواجویی گفت و یادآور شد: باعث افتخارم بود که با آقای خواجویی در سریال «پدرسالار» و «کهنه سوار» همراه بودم. «پدر سالار» که سریال خوب و ماندگاری شد. سریال «کهنه سوار» هم چیزی کم از «پدرسالار» نداشت و خیلی عالی بود.

او ادامه داد: متاسفانه مدتی به خاطر خانه‌نشین شدن نتوانستم حضوری آقای خواجویی را ملاقات کنم، اما مرتب با تلفن جویای احوالش می‌شدم و الان خیلی متاثر هستم از این که مملکتمان چنین کارگردان بزرگی را از دست داد.

کشاورز در پایان به ایسنا گفت: به عنوان هنرمندی که سال‌ها در سینما،‌ تئاتر و تلویزیون کار کردم، همیشه سواد و نجابت مساله مهمی برایم بود؛ به همین خاطر بود که اکبر خواجویی را در نجابت اول می‌دانم. در پایان به دختر‌، پسر و همسر محترمش تسلیت می‌گویم و از خداوند برایشان صبر و بردباری طلب می‌کنم.

اکبر خواجویی - کارگردان سریال «پدرسالار» - شامگاه جمعه (۳۱ مرداد ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این کارگردان سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود. او پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان الغدیر در همان‌جا دار فانی را وداع گفت.

اکبر خواجویی در سال‌های گذشته تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود و پس از آن، در استراحت مطلق به سر می‌برد و توان کار کردن نداشت.

کارگردان «پدرسالار» چند سالی بود که به خاطر بیماری قلبی و ناراحتی حنجره‌اش در استراحت مطلق به سر می‌برد. او اردیبهشت ماه امسال در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که با بهبودی حالش، دوست دارد مجددا به کار برگردد و یک فیلم سینمایی بسازد.

این کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینما و تلویزیون - متولد سال ۱۳۲۶ اصفهان است. وی فعالیت هنری‌اش را با تهیه و ساخت فیلم‌های تجربی و راه‌اندازی سینمای آزاد اصفهان آغاز کرد. از جمله آثار او در مقام کارگردانی می‌توان به «محیا»،‌ «سیرک بزرگ‌» و «خانه ابدی» نیز اشاره کرد.

خواجویی در زمینه‌ی کارگردانی سریال‌های تلویزیونی هم فعالیت داشته که از جمله کارهای او می‌توان به سریال‌های «کهنه سوار‌»، «پدر سالار‌» و ... اشاره کرد.

این کارگردان قدیمی بهمن ماه سال ۹۱ به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج