۱۳۲۶۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شیرزاد: به بابک گفتم یک تار موی بنا هم نیستی

انتقاد تند مربی مستعفی کشتی‌فرنگی!

مربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با انتقاد از شرایط موجود گفت: حسن بابک چند بار علیه بنا بد صحبت کرد که من گفتم شما تار موی محمد بنا هم نیستی و به همین دلیل مورد غضب قرار گرفتم.

خبرگزاری تسنیم: سعید شیرزاد در خصوص استعفایش از تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: دیگر هیچ میلی برای کار کردن در تیم ملی ندارم و این تیم را در اختیار همان افرادی که بنا را فراری دادند قرار می‌دهم.

وی افزود: با وجود اینکه سال‌ها در کشتی فرنگی کار کرده‌ام و حتی یک شاگرد نیز در مسابقات جهانی دارم اما باید بیرون از تیم باشم. جالب است که حسن بابک ( مدیر تیم‌های ملی) مدعی شده که ثمربخش مقصر است اما رئیس هیئت کشتی مازندران گفته که هیچ حرفی در خصوص دعوت شدن فرد دیگری به جای من به بابک نزده است.

مربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: جالب است که ناصر نوربخش از صبح تا شب پشت رسول خادم حرف می‌زند و بد می‌گوید اما من بد شده‌ام و آقایان باید در تیم ملی بمانند.

شیرزاد عنوان کرد: از زمان محمد بنا در تیم ملی حضور داشتم و حتی یک ریال هم حقوق نگرفتم. کاش از اول می‌گفتند برو دنبال زندگی‌ات. حسن بابک چند بار علیه بنا بد صحبت کرد و من جواب وی را دادم و گفتم که شما تار موی محمد بنا هم نیستی و به همین دلیل مورد غضب قرار گرفتم.

وی گفت: هاشم‌زاده که تعلیق شده و نمی‌تواند به مسابقات برود، اسمش رد شده اما من در بین مربیان نیستم. محمدی نیز تازه از راه رسیده و با یک مقام سوم آسیایی قرار است همراه تیم باشد آن هم درحالی که کشتی‌گیران او را ۱۰ بر صفر شکست داده‌اند، آن وقت من با این سابقه باید کنار باشم. دیگر توان کار کردن با این افراد را ندارم و از کشتی کنار می‌کشم.

مربی سازنده کشتی مازندران تصریح کرد: تا چه زمانی ما کشتی‌گیر درست کنیم و آقایان برداشت کنند. به عنوان مثال امین سوری کشتی‌گیری است که در فرآیند انتخابی شرکت کرده و اول شده است اما نگذاشتند بار دیگر با نوروزی مسابقه دهد. اگر سوری مصدوم بود چرا او را روز بعد دور دریاچه دواندند. البته این به معنای این نیست که سوری، نوروزی را می‌برد اما نوروزی هم حاضر بود در این پیکار انتخابی شرکت کند.

شیرزاد ادامه داد: محمد بنا چنین تفکری داشت و قصد داشت با تلفیقی از انتخابی و انتصابی بهترین نفرات را راهی مسابقات کند اما آقایان تفکرات بنا را نادیده گرفتند و تنها با شعار راه را ادامه دادند و اکنون نیز دنبال منافع‌شان هستند.

وی در پایان به تسنیم گفت: پازاج که سرمربی تیم ملی است در مسابقات پیت‌لاسینسکی نمی‌دانست ۲ کشتی‌گیر روی سکوی سومی قرار می‌گیرند! او حتی وزن برخی از کشتی‌گیران را نمی‌دانست. در روز آخرین تمرینات نیز امید نوروزی فریاد کشید که شیرزاد باید باشد اما آقایان با ۴ کیسه برنج مربی عوض می‌کنند. دیگر طاقت کار کردن ندارم و استعفایم را تقدیم رئیس هیئت کشتی مازندران کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج