۱۳۳۶۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجو مطلق سرمربی تیم آلومینیوم شد

با نظر هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان "مجید نامجومطلق" هدایت این تیم را در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بر عهده گرفت.

خبرگزاری ایسنا: هیئت مدیره این باشگاه پس از بررسی شرایط پنج گزینه سرمربیگری غلامرضا دلگرم، مجتبی خورشیدی، حمید درخشان، اکبرمحمدی و مجید نامجو مطللق در نهایت بازیکن سابق استقلال را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب کرد.

نامجومطلق سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران، استقلال تهران، پرسپولیس و بازی در کشورهای آسیایی را در کارنامه دارد و در فصل گذشته در ۹ دیدار بر روی نیمکت طلایی پوشان هرمزگانی نشست و توانست آلومینیوم رده یازدهمی را در رتبه ششم گروه "ب" مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار دهد.

قرارداد نامجو مطلق با باشگاه آلومینیوم یکساله است و تمرینات این تیم با حضور تعدادی از بازیکنان بومی و فصل گذشته در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شده است.

همچنین مهدی فلامرزی نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم انتخاب شده و اکنون مذاکرات این باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال آلومینیوم در تهران از شنبه هفته آینده شروع خواهد شد و سپس این تیم برای برپایی اردوی ۱۰ روز راهی همدان می شود و آخرین اردوی آمادگی این تیم هم قبل از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول در شهر بندرکنگ برپا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج