۱۳۳۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

HTC Sensation XE نخستین گوشی تلفن همراهی است که از نشان Beats استفاده می‌کند و قطعا هواداران موسیقی به داشتن آن خواهند بالید. این گوشی به چندین نرم‌افزار و امکانات خاص سخت افزاری مجهز شده است تا بهترین تجربه موسیقیایی ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد.

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

حدود قیمت:570 یورو

HTC Sensation XE نخستین گوشی تلفن همراهی است که از نشان Beats استفاده می‌کند و قطعا هواداران موسیقی به داشتن آن خواهند بالید. این گوشی به چندین نرم‌افزار و امکانات خاص سخت افزاری مجهز شده است تا بهترین تجربه موسیقیایی ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این XE یک هوشمند تمام عیار هم هست و شایسته لقب برترین گوشی تایوانی‌هاست. پردازنده دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی که بهترین پردازنده به کار گرفته شده تاکنون در گوشی‌های HTC است ، به خوبی صحت این ادعا را اثبات می‌کند.با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر به قابلیت‌ها و مشخصه‌های این گوشی داشته باشیم.

طراحی
از نظر طراحی ظاهری، Sensation XE بسیار مشابه Sensation طراحی شده است و تنها وجه تمایز آن‌ها در به کارگیری رنگ قرمز و نشان Beats در محصول جدید تایوانی‌هاست که صد البته گوشی را بسیار جذاب تر و زیباتر می‌کند. اندازه گوشی نیز تغییری نکرده است.صفحه‌نمایش گوشی تا حدی به شکل مقعر طراحی شده است و بدنه گوشی نیز کاملا یکپارچه نیست. باتری گوشی هم برای تامین نیروی پردازنده سریعتر و همین طور انرژی مورد نیاز برای پخش موسیقی بهبود یافته است .

هدست
هدست YourBeats که از جمله امتیازات XE است ، به صورت توگوشی طراحی شده است که نسبت به مدل‌های دیگر امکان مقاومت بیشتری در برابر نویزها از خود نشان می‌دهد. این هدست کلیدهای کنترلی موسیقی را هم در خود جای داده است ؛ از سوی دیگر می‌توانید از کلید Play/Pause آن برای پاسخ گفتن به تماس‌ها نیز استفاده کنید.طراحی این هدست بسیار عالیست و قطعا توجه جوانان و نوجوانان را به خود جلب خواهد کرد.

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

صفحه‌نمایش
HTC Sensation XE به یک صفحه‌نمایش لمسی خازنی 4.3 اینچی از نوع S-LCD مجهز است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و پشتیبانی از رزولوشن 540 x 960 پیکسل را دارد. صفحه‌نمایش از قابلیت‌هایی چون مالتی تاچ ، چرخش خودکار صفحه، استفاده از سنسور مجاورت برای خاموش شدن خودکار در حین مکالمات و سنسور ژیرو نیز مجهز است که استفاده از گوشی را بسیار آسان تر می‌سازد.

امکانات ارتباطی
Sensation XE تمامی امکانات ارتباطی مورد نیاز یک گوشی هوشمند را در خود جای داده است.گوشی از پشتیبانی چهاربانده از شبکه‌های GSM و دو بانده از ۳G در باند‌های ۹۰۰/۲۱۰۰ مگاهرتزی برخوردار است. همچنین گوشی از HSDPA با سرعت ۱۴.۴ مگابیت بر ثانیه و HSUPA با سرعت ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.
Wi-Fi b/g/n ،بلوتوث ۳.۰ با پشتیبانی از A۲DP ، پورت استاندارد microUSB به همراه مبدل MHL و GPS نیز از دیگر مشخصه‌های XE در این بخش هستند.

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

دوربین
با تعبیه یک دوربین هشت مگاپیکسلی در XE ، کاربران می‌توانند به ضبط ویدیوهای بسیار با کیفیت FullHD (با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه) و با صدای بسیار واضح بپردازند. دوربین همچنین قادر به ثبت عکس‌هایی با حداکثر رزولوشن 3264 x 2448 پیکسل است و از قابلیت‌هایی چون فلاش LED دوگانه ، برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر ، فوکوس لمسی، لرزش گیر ، تشخیص چهره و ثبت فوری تصاویر برخوردار است. گوشی از یک دوربین ثانویه VGA نیز برای برقراری تماس‌های ویدیویی برخوردار است.

امکانات چند‌رسانه ای
با وجود قابلیت‌های فراوان در این بخش ، Sensation XE قطعا گوشی سرگرم کننده ای برای کاربرانش خواهد بود.پخش فرمت‌های مختلف ویدیویی و صوتی چون XviD ، MP۴ ، H.۲۶۳ ، H.۲۶۴ ، WMV ، MP۳ ، AAC+، WAV و WMA از جمله امکانات گوشی در این بخش است. گوشی همچنین به رادیو اف ام استریو و سوکت صوتی استاندارد نیز مجهز است.

سیستم‌عامل
سیستم‌عامل HTC Sensation XE ، همانطور که انتظار دارید ، Android 2.3 Gingerbread است که به همراه رابط کاربری اختصاصی HTC یعنی Sense عرضه می‌شود. با وجود آخرین نسخه سیستم‌عامل ، پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، شتاب دهنده گرافیکی Aderno 220 و 768 مگابایت RAM ، گوشی عملکرد بسیار سریع ، روان و بی نقصی دارد.

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

رابط کاربری
این بار HTC از نسخه 3.0 رابط کاربری اختصاصی خود یعنی Sense بهره گرفته است که از صفحه قفل جدید و جذاب تری استفاده می‌کند.صفحه قفل جدید امکان استفاده از چهار میانبر را نیز برای شما مهیا می‌کند و علاوه بر این می‌توانید از ویجت Friend Stream نیز در همین صفحه بهره بگیرید.اما در کل رابط کاربری نسبت به Sensation تغییر چندان زیادی نکرده است.

سازمان دهنده و نرم‌افزارها
Sensation XE به همراه نرم‌افزارهای مدیریت زمان بسیاری عرضه می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به قطب نمای دیجیتال ، مرورگر اسناد آفیس ، تقویم ، Google Maps ، نرم‌افزارهای خاص سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی، Search Anywhere و Quick Lookup اشاره کرد.

فضای ذخیره‌سازی
گوشی به همراه چهار گیگابایت حافظه داخلی (که یک گیگابایت آن در دسترس کاربر است) و همین طور یک اسلات کارت حافظه microSD که XE را قادر به پشتیبانی از کارت‌هایی تا گنجایش 32 گیگابایت می‌کند، عرضه می‌شود.

HTC Sensation XE تپش‌های قلب یک موسیقیدان

باتری
Sensation XE از یک باتری 1730 میلی آمپری از نوع Li-Ion برخوردار است که تا 9 ساعت و 16 دقیقه در حالت مکالمه در شبکه‌های نسل دوم و تا 7 ساعت و 20 دقیقه در شبکه‌های نسل سوم دوام می‌آورد. همچنین این باتری در حالت آماده به کار در شبکه‌های 2G تا 310 ساعت و در شبکه‌های 3G تا 540 ساعت ، انرژی مورد نیاز XE را تامین خواهد کرد.

سخن آخر
XE عملکرد فوق العاده ای در تمامی بخش‌ها از خود به جای گذاشت و نقص آنچنان بزرگی در آن دیده نمی شود. به هر حال اگر میان Sensation و این گوشی تردید دارید ، باید به شما اطمینان دهم انتخاب درست XE خواهد بود.XE ظاهری زیباتر، عملکردی بهتر و دوام بالاتری نسبت به هم خانواده ای قدیمی تر خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج