۱۳۵۴۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفشگری: هدف ما در لیگ برتر قهرمانی است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پول‌هایی که به ما داده‌اند تسویه سال گذشته بوده و هنوز بابت امسال پولی به ما پرداخت نشده است.

مهرداد کفشگری در خصوص وضعیت مصدومیتش پس از بازی با ملوان گفت: مصدومیت من در حین بازی بود که از ناحیه عضله پشت پایم احساس کشیدگی کردم البته MIR از پایم گرفتم اما چیزی نشان نداد و هنوز هم درد دارم و امروز قرار است دوباره تست بدهم و اگر درد نداشتم با تیم تمرین کنم تا به بازی با تراکتورسازی برسم اما اگر نتوانم و بازی را از دست بدهم برای هفته بعد آماده خواهم بود و همه چیز در تست نهایی مشخص می‌شود.

وی درباره شرایط پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این تیم با برد مقابل صبای قم از بحران فاصله گرفته افزود: نمی‌توانم بگویم به صورت کامل از شرایط بحرانی خارج شدیم اما از این شرایط فاصله گرفتیم و فکر می‌کنم با این برد تا حدودی وضعیت تیم بهتر شده اما به دو برد خوب نیاز داریم تا به اوج برسیم ما در حال حاضر تیم هفتم جدول هستیم هر چند که هدف ما قهرمانی است و امیدوارم مقابل تراکتورسازی برنده باشیم تا با روحیه به ادامه مسابقات بپردازیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی هم اظهار داشت: تراکتورسازی در حال حاضر با ۱۳ امتیاز تیم دوم جدول است و تیم خوبی است که بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد و فکر می‌کنم تجربه ادینهو و مهدی کیانی کار را برای ما سخت کند اما ما در ورزشگاه آزادی چاره‌ای جز برد نداریم و باید به سه امتیاز برسیم.

وی درباره حل شدن مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها گفت: مشکل مالی وجود دارد و پولی هنوز به ما داده نشده و فقط پول فصل گذشته را تسویه کردند.

کفشگری درباره اظهارات سیاسی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس که گفته بود ۹ میلیارد تومان امسال میان بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توزیع شده و اسناد آن هم موجود است اظهار داشت: پولی که به ما دادند برای طلب سال گذشته ما بوده و شاید خواسته‌اند این پولها را که داده‌اند به حساب قرارداد امسال ما بگذارند و شاید هنوز پول فصل گذشته را تسویه نکرده‌اند اما امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل حل شود هر چند که در این مقطع زمانی به این مسائل فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما به بازی است نه پول اما به هر حال همه ما به پول نیاز داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج