۱۳۶۲۴
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

گزارشگری "خیابانی" علت خرید ماهواره؟!!

شنیده می شود پس از گزارش بازی ایران-بحرین بسیاری از بینندگان دچار سردرد شدند. این افراد پس از مراجعه به دکتر دریافتند علت سردردشان این بوده است که در هنگام بازی و از دست گزارشگری خیابانی چندین باری سرشان را دیوار کوفته اند!

شنیده می شود پس از گزارش بازی ایران-بحرین بسیاری از بینندگان دچار سردرد شدند. این افراد پس از مراجعه به دکتر دریافتند علت سردردشان این بوده است که در هنگام بازی و از دست گزارشگری خیابانی چندین باری سرشان را دیوار کوفته اند!

گزارشگری "خیابانی" علت خرید ماهواره؟!!

در نتیجه برخی از بینندگان این بازی بدین نتیجه رسیدند که از این پس در صورت گزارش خیابانی، یکی از ۳ کار زیر را انجام دهند!

۱- روی سرشان بالشت بگذارند که اگر یک وقت سرشان را به دیوار زدند سرشان آسیبی نبیند!

۲- هنگامی که بازی توسط خیابانی گزارش می شود صدای تلویزیون را تا ته ببندند!

۳- بروند ماهواره بخرند و کل شبکه ها غیر از جام جم یک و دو را قفل نمایند؛ زیرا آنطور که پسرهمسایه یمان می گفت بازی ایران بحرین از ماهوراه با گزارش مزدک پخش می شد!

اما واقعاً تقصیر جواد خیابانی چیست که معلم جغرافیای دوران راهنمای اش زیاد قوی نبوده و در نتیجه خیابانی در حین گزارش شيخ‌نشين بحرين را جزيره می نامد؟! یا مثلاً تقصیر او چیست که در دقیقه ۷۵ گفته است: «بازی در دوحه برگزار می شود!»

در دقیقه ۲+۴۵ در حالی که توپ بحرین به بیرون رفته بود، خیابانی گفت: «توپ به بیرون خواهد رفت!»؛ چرا به جای علت ها به سراغ معلول ها می روید؟! مطمئناً این مورد تقصیر معلم فارسی خیابانی بوده است که تفاوت زمان گذشته و آینده را در افعال برایش خوب شرح نداده است!

یا مثلاً برخی گیر می دهند که چرا خیابانی توضيحات تكراري درباره كارنامه كاري كارلوس كرش در منچستريونايتد و تيم ملي پرتغال می داد، در حالیکه همگان این موضوع را می دانند!

خب عزیزان من! وقتی تیممان یک صفر از بحرین عقب بود خیابانی توانمندی ها و سوابق کرش را تکرار می کرد تا مسئولین فدراسیون دچار افسردگی نشوند و خیال نکنند که ای وای! سرمان کلاه رفت! این چه خریدی بود کردیم!

ای بابا! آخه اینم شد انتقاد! برخی می گویند خياباني در ميان اسامي بازيكنان بحريني فقط عبدالطيف را شناخته بود و همه يازده قرمزپوش بحريني را با اين عنوان معرفي مي‌كرد. خب! این بحرینی ها همه شبیه هم هستند؛ بنده خدا می خواسته از کجا تشخیصشان بدهد؟! اصلاً این به کنار، خیابانی با هوشمندی خود توانست نام یک بازیکن بحرینی را به شما یاد بدهد در صورتیکه اگر اسم هر ۱۱بازیکن را می آورد اسم همین یکی را هم نمی آموختید!

یا اگر در دقیقه ۷۰ خیابانی گفت: «در بیرون از خانه یک مساوی دادیم و تا الآن هم یک باخت به قطر دادیم.» بدین معنا نیست که ایشان یادش رفته که داریم با بحرین بازی می کنیم؛ بلکه هدفشان این است که به این بحرینی ها ثابت کنند که ریز هستند و نمی بینیمشان! و در نتیجه خیال می کنیم الآن در حال انجام بازی بعدی تیم ملی هستیم! (از این بهتر دیگه نمی تونستم ماستمالش کنم!)

و در پایان اینکه؛ اصولاً یک مدیر خوب بایستی این توانایی را داشته باشد که هر تهدیدی را به فرصتی تبدیل کند! در همین راستا پیشنهاد می شود هنگامی که خیابانی گزارشگر بازی است مسابقه ای پیامکی ترتیب داده شود و هر کس که توانست گاف های بیشتر از این گزارشگر بگیرد برنده باشد! مطمئناً یکی از مرفه ترین برنامه های تلویزیون خواهد شد!

منبع: عصر ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گزارشگری "خیابانی" علت خرید ماهواره؟!!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عابد

      من بازیهایی که خیابانی گزارش میکنه رو بدون صدا میبینم.
      امتحان کنید.
      خیلی هیجانش بیشتره.

      پاسخ ها

      • صبا

        عابد جان ما هم همین کارو میکنیم

    • علي

      "مرفه ترين" نه سوتي "مفرح ترين"

    • من

      گنا ه داره چرا اینقد این بد بختو کوبوندین؟

    • بدون نام

      به نظر من هیچ کس به اندازه خیابانی فوتبال را هیجانی گزارش نمی کند افرین بر خیابانی

    • دانیال

      فوتبال با خیابانی لذت داره چون همش میخندی ؟

      پاسخ ها

      • صبا

        راست میگیا ،حقیقی حق داشت بگه فرق توپ وهندونه رو نمیدونه

    • marmar

      میگم با این همه لطفی که بهش دارین، یه وقت افسرده نشه !!!!!!!

    • بدون نام

      بیخیال فوتبااااااااال بسکتبالو عشقههههههه

    • محمد

      مشکل خیابانی اینه که خیلی صمیمی و نزدیک به مخاطب گزارش میکنه که انگار بعضیها لیاقتش رو ندارن.شاید اگه اونم مثل مزدک از یک تیم طرفداری میکردو از کلمات قلمب و سلمب استفاده میکرد همه ی شما ها الآن داشتید ازش تعریف میکردید.

    • علی

      من فقط بازیهایی که خیابانی گزارش میکنه رو میبینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج