۱۳۶۳۲۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اهتزاز پرچم حرم امام رضا (ع) در برج میلاد

مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم حرم امام رضا(ع) و جشن زیر سایه خورشید شب ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم آن حضرت و مدیران برج میلاد تهران و جمعی از شهروندان و بازدیدکنندگان در شب ولادت ثامن الحجج (ع) در بلندترین برج پایتخت و ششمین برج مخابراتی دنیا برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم حرم امام رضا(ع) و جشن زیر سایه خورشید شب ولادت امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم آن حضرت و مدیران برج میلاد تهران و جمعی از شهروندان و بازدیدکنندگان در شب ولادت ثامن الحجج (ع) در بلندترین برج پایتخت و ششمین برج مخابراتی دنیا برگزار شد.

مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم حرم امام رضا (ع) در گنبد آسمان با صلوات خوانی خاصه آن حضرت از سوی خدام آغاز شد و پس از نصب پرچم و در آستانه اذان مغرب گروهی دیگر از خادمان، مراسم ویژه نقاره زنی را در گنبد آسمان اجرا کردند.

پرچم خوش عطر حرم رضوی در حالی در دستان خادمان این حضرت درحال حرکت بود که شهروندان تهرانی با مشاهده کاروان رضوی و پرچم گنبد امام رضا(ع) به یاد امام رئوف باران اشک به راه می انداختند.

بنابراین گزارش، پس از به اهتزاز درآمدن پرچم حرم امام رضا(ع)، جشن زیر سایه خورشید در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز شد. مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در ۳۱ استان کشور از جمله تهران به مدت یک هفته برگزارو مراسم پایانی آن در شب ولادت امام رضا (ع) با جشنی ویژه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن خوشامدگویی به شهروندان و خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) گفت: از روز تولد حضرت معصومه(س) تا تولد حضرت رضا(ع) و به مناسبت دهه کرامت در جشنواره زیر سایه خورشید هر شب پنج هزار شهروند تهرانی از این ویژه برنامه‌ها بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در ویژه برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید نزدک به ۹۰ غرفه فرهنگی و مذهبی در ششمین برج بزرگ مخابراتی دنیا برگزار شد، تصریح کرد: استقبال شهروندان تهرانی از این برنامه‌ها در شهر تهران بسیار خوب بود است. ضمن آنکه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در کنار پرچم بارگاه امام حسین(ع) و امیرالمومنین (ع) در گنبد آسمانی برج میلاد جای گرفت.

در ادامه امیرامیر خوراکیان از مسئولان سابق فرهنگی آستان قدس رضوی و رئیس سابق سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، گفت: ارادت و عشق و علاقه مردم غیرقابل وصف است و در زمان حضور خدام در بین مردم این عشق و علاقه ها بیشتر نمایان می شود.

وی ادامه داد: هفت سال است کاروان خدام حضرت رضا(ع) در قالب ویژه برنامه جشنواره زیر سایه خورشید در کشور کار خود را شروع کرده است که البته در تهران چهار سال است که این برنامه انجام می شود.

خوراکیان افزود: در جشنواره زیر سایه خورشید روح، عطر، فرهنگ و معارف رضوی نه تنها در سراسر کشور بلکه در بسیاری از نقاط دنیا پراکنده می شود و مردم از برکت نام و معارف رضوی بهره مند می شوند.

به گفته خوراکیان که از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) نیز است، اعزام کاروان خدام حضرت رضا(ع) در ۳۱ استان و ۲۱۰ شهر و ۱۰ کشور دنیا در حال انجام است.

وی به برنامه های کاروان خدام حضرت رضا(ع) در بین مردم اشاره کرد و گفت: عیادت از بیماران، زیارت اماکن متبرکه، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با علما و بزرگان شهر، حضور در نمازجمعه و حتی بازدید از زندانیان و مراکز اصلاح و کانون های تربیتی از برنامه های مهم کاروان خدام در دیدار با مردم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج